Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu. Część 2. Poronione pomysły
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Odkryj tajemnice najważniejszych i najdroższych błędów popełnianych przez światowe korporacje. W serii "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne potknięcia globalnych gigantów, takich jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca-Cola, McDonald's, Sony i Pepsi. Druga część tej serii to wnikliwa analiza "Poronionych pomysłów" firm, które nieustannie wierzą, że lepiej znają potrzeby swoich klientów niż oni sami. Nawet doskonale przemyślana strategia marki nie przekona klienta do zakupu produktu, którego ten nie potrzebuje. Problematyczne jest to, że często to, co dla firm wydaje się innowacyjne, przez klientów bywa postrzegane jako kuriozalne. Przykładem takich pomyłek jest butelkowana woda mineralna dla psów – dla przedsiębiorstwa jest to świetny pomysł, ale dla klienta to czysta absurdalność.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
28.44 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
7.88 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 1 szt.
Dostępna ilość
15.00
7.88
Odkryj tajemnice najważniejszych i najdroższych błędów popełnianych przez światowe korporacje. W serii "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne potknięcia globalnych gigantów, takich jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca-Cola, McDonald's, Sony i Pepsi. Druga część tej serii to wnikliwa analiza "Poronionych pomysłów" firm, które nieustannie wierzą, że lepiej znają potrzeby swoich klientów niż oni sami. Nawet doskonale przemyślana strategia marki nie przekona klienta do zakupu produktu, którego ten nie potrzebuje. Problematyczne jest to, że często to, co dla firm wydaje się innowacyjne, przez klientów bywa postrzegane jako kuriozalne. Przykładem takich pomyłek jest butelkowana woda mineralna dla psów – dla przedsiębiorstwa jest to świetny pomysł, ale dla klienta to czysta absurdalność.
Szczegóły
Opinie
Książki autora
Podobne
Dla Ciebie
Książki z kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 7.88 zł
Okładka: -
Rok wydania: 2008
Rozmiar: 145 x 205 mm
ID: 9788360339459
Autorzy: Matt Haig
Inne książki: Matt Haig
66.2 zł
dobry
-
66.2 zł
dobry
10.76 zł
jak nowa
-
10.76 zł
jak nowa
-
10.8 zł
dobry
Taniej o 26.14 zł 36.90 zł
166.43 zł
jak nowa
-
166.43 zł
jak nowa
29.01 zł
jak nowa
-
29.01 zł
jak nowa
Taniej o 25.89 zł 54.90 zł
10.66 zł
jak nowa
-
10.66 zł
jak nowa
-
28.44 zł
nowa
Taniej o 14.33 zł 24.99 zł
5.13 zł
dobry
-
5.13 zł
dobry
Taniej o 24.77 zł 29.90 zł
19.89 zł
dobry
-
19.89 zł
dobry
Taniej o 24.11 zł 44.00 zł
24.24 zł
jak nowa
-
24.24 zł
jak nowa
Taniej o 15.35 zł 39.59 zł
32.82 zł
nowa
-
32.82 zł
nowa
Taniej o 0.50 zł 33.32 zł
27.93 zł
nowa
-
27.93 zł
nowa
6.34 zł
jak nowa
-
6.34 zł
jak nowa
-
17.07 zł
nowa
Taniej o 13.88 zł 20.22 zł
27.89 zł
nowa
-
27.89 zł
nowa
27.93 zł
nowa
-
27.93 zł
nowa
Taniej o 0.62 zł 28.55 zł
5.85 zł
jak nowa
-
5.85 zł
jak nowa
-
28.44 zł
nowa
Taniej o 18.95 zł 24.80 zł
7.88 zł
jak nowa
-
7.88 zł
jak nowa
-
28.44 zł
nowa
Taniej o 7.12 zł 15.00 zł
32.82 zł
nowa
-
32.82 zł
nowa
Taniej o 0.08 zł 32.90 zł
Podobne produkty
Może Ci się spodobać
Inne książki: Pozostałe książki
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
880 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka

11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS

14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD

14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost

14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier

13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata

Zwykły przelew