Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeśli jesteś częścią świata internetowego marketingu, książka "Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów" to nieocenione źródło wiedzy, które pomoże Ci rozwiać prawne wątpliwości w tej dziedzinie. To opracowanie zostało stworzone przez ekspertów, którzy zebrali ponad 130 realnych pytań, z którymi spotkali się w pracy jako radcowie prawni. Dzięki temu unikniesz rozwlekłych prawniczych tekstów i bez trudu znajdziesz interesujące Cię zagadnienia.
Poruszana tematyka jest bardzo obszerna i obejmuje takie kwestie jak prawo autorskie, RODO, prawo telekomunikacyjne, czy ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Dodatkowo, znajdziesz tu informacje na temat najnowszych zmian dotyczących platform wideo oraz działań Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczących influencerów. Książka nie zapomina też o opodatkowaniu działań w tej branży, co jest kluczowe dla legalnego funkcjonowania.
Co istotne, autorzy książki, Paweł Głąb i Piotr Kantorowski, łączą swoje prawnicze kompetencje z doświadczeniem z innych dziedzin. Paweł Głąb, jako właściciel sklepu internetowego, wprowadza praktyczną perspektywę e-commerce, a Piotr Kantorowski dzięki swojemu podcastowi „Prawo dla Biznesu” jest na bieżąco z wyzwaniami influencerów. Dzięki temu, poradnik nie jest tylko kolekcją reguł prawnych, ale oferuje odpowiedzi na rzeczywiste pytania związane z obecnym kształtem marketingu internetowego.
Nawet jeśli jesteś prawnikiem, warto zapoznać się z tą publikacją. Dynamiczny rozwój marketingu online oznacza, że Twoi klienci mogą oczekiwać bardziej złożonych porad prawnych w tym obszarze. Dlatego poradnik Kantorowskiego i Głąba to obowiązkowa pozycja każdego influencera i digital marketera, a także tych, którzy z nimi współpracują.
Nie czekaj, aby zrozumieć prawne niuanse działalności online. Ta książka pomoże Ci uniknąć problemów prawnych, podpisać korzystne umowy, chronić swoje prawa i szanować prawa innych. Jeśli cenisz sobie sprawdzone rozwiązania, efektywność i chcesz oszczędzić czas, nie musisz znać prawa na pamięć. Wystarczy, że sięgniesz po ten poradnik, aby szybko znaleźć odpowiedzi na pojawiające się pytania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeśli jesteś częścią świata internetowego marketingu, książka "Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów" to nieocenione źródło wiedzy, które pomoże Ci rozwiać prawne wątpliwości w tej dziedzinie. To opracowanie zostało stworzone przez ekspertów, którzy zebrali ponad 130 realnych pytań, z którymi spotkali się w pracy jako radcowie prawni. Dzięki temu unikniesz rozwlekłych prawniczych tekstów i bez trudu znajdziesz interesujące Cię zagadnienia.
Poruszana tematyka jest bardzo obszerna i obejmuje takie kwestie jak prawo autorskie, RODO, prawo telekomunikacyjne, czy ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Dodatkowo, znajdziesz tu informacje na temat najnowszych zmian dotyczących platform wideo oraz działań Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczących influencerów. Książka nie zapomina też o opodatkowaniu działań w tej branży, co jest kluczowe dla legalnego funkcjonowania.
Co istotne, autorzy książki, Paweł Głąb i Piotr Kantorowski, łączą swoje prawnicze kompetencje z doświadczeniem z innych dziedzin. Paweł Głąb, jako właściciel sklepu internetowego, wprowadza praktyczną perspektywę e-commerce, a Piotr Kantorowski dzięki swojemu podcastowi „Prawo dla Biznesu” jest na bieżąco z wyzwaniami influencerów. Dzięki temu, poradnik nie jest tylko kolekcją reguł prawnych, ale oferuje odpowiedzi na rzeczywiste pytania związane z obecnym kształtem marketingu internetowego.
Nawet jeśli jesteś prawnikiem, warto zapoznać się z tą publikacją. Dynamiczny rozwój marketingu online oznacza, że Twoi klienci mogą oczekiwać bardziej złożonych porad prawnych w tym obszarze. Dlatego poradnik Kantorowskiego i Głąba to obowiązkowa pozycja każdego influencera i digital marketera, a także tych, którzy z nimi współpracują.
Nie czekaj, aby zrozumieć prawne niuanse działalności online. Ta książka pomoże Ci uniknąć problemów prawnych, podpisać korzystne umowy, chronić swoje prawa i szanować prawa innych. Jeśli cenisz sobie sprawdzone rozwiązania, efektywność i chcesz oszczędzić czas, nie musisz znać prawa na pamięć. Wystarczy, że sięgniesz po ten poradnik, aby szybko znaleźć odpowiedzi na pojawiające się pytania.
