Książka - Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Design thinking to sprawdzona i ceniona metodologia, którą z powodzeniem wdrażają światowi liderzy, tacy jak Apple czy Google, już od wielu lat. Polega ona na głębokim zrozumieniu potrzeb odbiorców, zanim zaproponuje się nowe rozwiązania; może być uznana za sposób myślenia, podejście lub nawet filozofię. Dzięki takim elementom jak kultura empatii, dociekliwość oraz kwestionowanie ustalonych norm, design thinking jest nie tylko uniwersalne i intuicyjne, ale również skutecznie pomaga lepiej odpowiadać na potrzeby ludzi. Ponadto, pozwala szybko identyfikować istotne problematyczne obszary, których naprawa może znacząco podnieść jakość życia i pracy zarówno jednostek, jak i całych społeczności.

Kluczowym elementem efektywności design thinking jest zorganizowany proces łączący osiągalność technologiczna projektu z jego opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten obejmuje pięć głównych etapów: odkrywanie, definiowanie potrzeb, tworzenie rozwiązań, prototypowanie oraz testowanie i planowanie wdrożenia. Każdy z tych kroków wymaga zadawania kluczowych pytań: Dla kogo jest ten projekt? Jaki mamy cel? Jaką mamy propozycję? Jak to działa i wygląda? Czy jest to możliwe do realizacji? Dzięki temu powstają produkty i usługi, które nie tylko spełniają oczekiwania użytkowników, ale również są funkcjonalne, estetyczne i wolne od zbędnych udziwnień.

Książka ta przedstawia krok po kroku, jak efektywnie wykorzystać metodologię design thinking. Od generowania pomysłów na podstawie szczegółowych wywiadów z klientami, po planowanie rynku, proces ten jest szczegółowo omówiony wraz z praktycznymi narzędziami do zastosowania w firmie. Zawiera także studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia ekspertów, którzy skutecznie implementują design thinking w swoim biznesie.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Design thinking to sprawdzona i ceniona metodologia, którą z powodzeniem wdrażają światowi liderzy, tacy jak Apple czy Google, już od wielu lat. Polega ona na głębokim zrozumieniu potrzeb odbiorców, zanim zaproponuje się nowe rozwiązania; może być uznana za sposób myślenia, podejście lub nawet filozofię. Dzięki takim elementom jak kultura empatii, dociekliwość oraz kwestionowanie ustalonych norm, design thinking jest nie tylko uniwersalne i intuicyjne, ale również skutecznie pomaga lepiej odpowiadać na potrzeby ludzi. Ponadto, pozwala szybko identyfikować istotne problematyczne obszary, których naprawa może znacząco podnieść jakość życia i pracy zarówno jednostek, jak i całych społeczności.

Kluczowym elementem efektywności design thinking jest zorganizowany proces łączący osiągalność technologiczna projektu z jego opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten obejmuje pięć głównych etapów: odkrywanie, definiowanie potrzeb, tworzenie rozwiązań, prototypowanie oraz testowanie i planowanie wdrożenia. Każdy z tych kroków wymaga zadawania kluczowych pytań: Dla kogo jest ten projekt? Jaki mamy cel? Jaką mamy propozycję? Jak to działa i wygląda? Czy jest to możliwe do realizacji? Dzięki temu powstają produkty i usługi, które nie tylko spełniają oczekiwania użytkowników, ale również są funkcjonalne, estetyczne i wolne od zbędnych udziwnień.

Książka ta przedstawia krok po kroku, jak efektywnie wykorzystać metodologię design thinking. Od generowania pomysłów na podstawie szczegółowych wywiadów z klientami, po planowanie rynku, proces ten jest szczegółowo omówiony wraz z praktycznymi narzędziami do zastosowania w firmie. Zawiera także studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia ekspertów, którzy skutecznie implementują design thinking w swoim biznesie.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 21.47 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 176
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 190 × 240 mm
ID: 9788328393363

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info