Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pomoc dzieciom w radzeniu sobie z gniewem. Podejście kognitywno - behawioralne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka poświęcona jest wsparciu dzieci poprzez trening poznawczo-behawioralny, zarówno indywidualny, jak i w małych grupach, w skutecznym zarządzaniu agresją oraz destrukcyjnymi zachowaniami, które często wynikają z uczucia gniewu. W większości szkół znajdziemy uczniów, dla których tradycyjne metody dyscyplinarne okazują się niewystarczające. Chociaż wielu z tych uczniów rozumie istniejące zasady właściwego postępowania, z różnych przyczyn mają trudności z ich przestrzeganiem lub, w rzadkich przypadkach, świadomie je ignorują.
Autorzy, uznani eksperci w dziedzinie terapii agresji u dzieci i młodzieży, przedstawiają czytelnikom wnikliwe wyjaśnienie mechanizmów powstawania złości i gniewu. Oferują przetestowany program, który szkoły mogą zastosować wobec agresywnych uczniów. Szczegółowe omówienie niezbędnych przygotowań, technik współpracy z rodzicami oraz treści kolejnych sesji treningowych umożliwia wdrożenie tego programu w każdej placówce edukacyjnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka poświęcona jest wsparciu dzieci poprzez trening poznawczo-behawioralny, zarówno indywidualny, jak i w małych grupach, w skutecznym zarządzaniu agresją oraz destrukcyjnymi zachowaniami, które często wynikają z uczucia gniewu. W większości szkół znajdziemy uczniów, dla których tradycyjne metody dyscyplinarne okazują się niewystarczające. Chociaż wielu z tych uczniów rozumie istniejące zasady właściwego postępowania, z różnych przyczyn mają trudności z ich przestrzeganiem lub, w rzadkich przypadkach, świadomie je ignorują.
Autorzy, uznani eksperci w dziedzinie terapii agresji u dzieci i młodzieży, przedstawiają czytelnikom wnikliwe wyjaśnienie mechanizmów powstawania złości i gniewu. Oferują przetestowany program, który szkoły mogą zastosować wobec agresywnych uczniów. Szczegółowe omówienie niezbędnych przygotowań, technik współpracy z rodzicami oraz treści kolejnych sesji treningowych umożliwia wdrożenie tego programu w każdej placówce edukacyjnej.
