Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polskie strategie edukacyjne i oświatowe w epoce z
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia składa się z sześciu rozdziałów, które dokładnie analizują rozwój polskich strategii edukacyjnych i wychowawczych na tle ważnych okresów historycznych. Pierwszy rozdział zagłębia się w strategie edukacyjne wdrażane w Polsce pod koniec oświecenia, po trzecim rozbiorze kraju. Kolejny rozdział skupia się na epoce romantyzmu w historii Polski, podkreślając problemy związane z mesjanizmem romantycznym oraz ideałem narodowej edukacji, które miały istotny wpływ na polską myśl filozoficzną i pedagogiczną w okresie między powstaniami. W trzecim rozdziale uwaga skierowana jest na strategie pozytywistyczne, określane jako "praca od podstaw", które koncentrowały się na edukacji i wychowaniu w Polsce. Skutki powstania styczniowego oraz uwłaszczenie chłopów w Królestwie Polskim, w połączeniu z przypływem zagranicznych prądów pozytywistycznych, doprowadziły do przejścia od romantyzmu do rozważań nad potrzebami pracy organicznej. Czwarty rozdział bada odrodzenie wielkich idei pedagogicznych i nadziei na przełomie XIX i XX wieku. Był to czas eksplozji demograficznej, migracji ludności, rozpadu więzi stanowych i formowania się więzi klasowych oraz świadomości narodowej. Działania pedagogiczne z tego okresu niosły strategiczne przesłania edukacyjne skierowane do szerokiego społeczeństwa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia składa się z sześciu rozdziałów, które dokładnie analizują rozwój polskich strategii edukacyjnych i wychowawczych na tle ważnych okresów historycznych. Pierwszy rozdział zagłębia się w strategie edukacyjne wdrażane w Polsce pod koniec oświecenia, po trzecim rozbiorze kraju. Kolejny rozdział skupia się na epoce romantyzmu w historii Polski, podkreślając problemy związane z mesjanizmem romantycznym oraz ideałem narodowej edukacji, które miały istotny wpływ na polską myśl filozoficzną i pedagogiczną w okresie między powstaniami. W trzecim rozdziale uwaga skierowana jest na strategie pozytywistyczne, określane jako "praca od podstaw", które koncentrowały się na edukacji i wychowaniu w Polsce. Skutki powstania styczniowego oraz uwłaszczenie chłopów w Królestwie Polskim, w połączeniu z przypływem zagranicznych prądów pozytywistycznych, doprowadziły do przejścia od romantyzmu do rozważań nad potrzebami pracy organicznej. Czwarty rozdział bada odrodzenie wielkich idei pedagogicznych i nadziei na przełomie XIX i XX wieku. Był to czas eksplozji demograficznej, migracji ludności, rozpadu więzi stanowych i formowania się więzi klasowych oraz świadomości narodowej. Działania pedagogiczne z tego okresu niosły strategiczne przesłania edukacyjne skierowane do szerokiego społeczeństwa.
