Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polskie osiedle Santa Rosa w Meksyku 1943-1946
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prof. UJK dr hab. Witold Jan Chmielewski jest cenionym pedagogiem z bogatym wykształceniem i doświadczeniem zawodowym. Ukończył Liceum Pedagogiczne w Wolborzu, a następnie kontynuował naukę w Studium Nauczycielskim w Raciborzu oraz Wyższej Szkole Pedagogicznej w Opolu. Posiada również wykształcenie w oligofrenopedagogice zdobyte w warszawskim Instytucie Kształcenia Nauczycieli. Stopień doktora otrzymał na Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach, a tytuł doktora habilitowanego nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki zdobył na Uniwersytecie Wrocławskim.
Obecnie pracuje w Instytucie Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, w filii w Piotrkowie Trybunalskim. Kieruje tam Zakładem Pedagogiki Pracy i Teorii Rozwoju Zawodowego. W przeszłości był związany z Mazowiecką Wyższą Szkołą Humanistyczno-Pedagogiczną w Łowiczu.
Jego zainteresowania naukowe skupiają się na badaniach archiwalnych w wielu prestiżowych instytucjach, w tym w Instytucie Polskim i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie oraz w Bibliotece Polskiej w Paryżu. Regularnie odwiedza archiwa w Maisons-Laffitte, Warszawie, Łodzi, Krakowie, Częstochowie, Katowicach oraz w Krakowie i utrzymuje kontakt z Polskim Uniwersytetem na Obczyźnie w Londynie.
Prof. Chmielewski bada szeroki zakres tematów, skupiając się na kształceniu nauczycieli i historii administracji szkolnej w Polsce. Analizuje działalność Ministerstwa Wyznań Religijnych i Oświecenia Publicznego w Londynie, a także organizację polskiego szkolnictwa na uchodźstwie podczas drugiej wojny światowej w różnych częściach świata, takich jak Bliski Wschód, Indie, Afryka i Meksyk. Ponadto, interesuje się utrzymaniem narodowego charakteru Biblioteki Polskiej w Paryżu oraz zwalczaniem katolickich instytucji edukacyjnych po wojnie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prof. UJK dr hab. Witold Jan Chmielewski jest cenionym pedagogiem z bogatym wykształceniem i doświadczeniem zawodowym. Ukończył Liceum Pedagogiczne w Wolborzu, a następnie kontynuował naukę w Studium Nauczycielskim w Raciborzu oraz Wyższej Szkole Pedagogicznej w Opolu. Posiada również wykształcenie w oligofrenopedagogice zdobyte w warszawskim Instytucie Kształcenia Nauczycieli. Stopień doktora otrzymał na Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach, a tytuł doktora habilitowanego nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki zdobył na Uniwersytecie Wrocławskim.
Obecnie pracuje w Instytucie Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, w filii w Piotrkowie Trybunalskim. Kieruje tam Zakładem Pedagogiki Pracy i Teorii Rozwoju Zawodowego. W przeszłości był związany z Mazowiecką Wyższą Szkołą Humanistyczno-Pedagogiczną w Łowiczu.
Jego zainteresowania naukowe skupiają się na badaniach archiwalnych w wielu prestiżowych instytucjach, w tym w Instytucie Polskim i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie oraz w Bibliotece Polskiej w Paryżu. Regularnie odwiedza archiwa w Maisons-Laffitte, Warszawie, Łodzi, Krakowie, Częstochowie, Katowicach oraz w Krakowie i utrzymuje kontakt z Polskim Uniwersytetem na Obczyźnie w Londynie.
Prof. Chmielewski bada szeroki zakres tematów, skupiając się na kształceniu nauczycieli i historii administracji szkolnej w Polsce. Analizuje działalność Ministerstwa Wyznań Religijnych i Oświecenia Publicznego w Londynie, a także organizację polskiego szkolnictwa na uchodźstwie podczas drugiej wojny światowej w różnych częściach świata, takich jak Bliski Wschód, Indie, Afryka i Meksyk. Ponadto, interesuje się utrzymaniem narodowego charakteru Biblioteki Polskiej w Paryżu oraz zwalczaniem katolickich instytucji edukacyjnych po wojnie.
