Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pogranicza audiowizualności
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Od pewnego czasu obserwujemy dynamiczny rozwój audiowizualności, obejmujący kino, telewizję oraz nowe media, co skutkuje powstaniem licznych paratekstów. Już od początków kinematografii, elementy okołofilmowe były istotnym dodatkiem, a kino samo w sobie korzystało z tych dodatkowych atrakcji. Obecnie, na nowym etapie rozwoju technologii, kino ponownie nawiązuje do tych paratekstowych doświadczeń poprzez nośniki takie jak DVD, gry komputerowe i różnorodne platformy internetowe, a także telefony komórkowe. Szczególnie "DVD-izacja" kina nie ogranicza się jedynie do zmiany formatu, ale reprezentuje coś znacznie głębszego. Proces ten, polegający na wzbogacaniu filmów i ciągłym przetwarzaniu form audiowizualnych, osiągnął niespotykany dotąd poziom, co sugeruje, że będzie się on dalej rozwijał (np. filmy dostępne na iPadach).
Jakie są konsekwencje tych zmian dla tradycyjnego kina, samych filmów, roli autora, i audiowizualnego przekazu jako tekstu kultury? Jak wygląda przyszłość audiowizualności w erze "zwrotu cyfrowego"? Zastanawiamy się, czy te przemiany wpływają na sposób myślenia osób badających kino i nowe media, oraz na wrażliwość antropologów kultury, estetyków, socjologów, historyków sztuki i samych twórców. Czy wydawcy filmów na DVD są świadomi tych zmian? Czy wszyscy uczestniczący dostrzegają ich znaczenie, czy raczej je pomijają?
Ta książka ma na celu przybliżenie czytelnikowi procesów i zjawisk, które wskazują na potrzebę spojrzenia na film i media elektroniczne w szerszym kontekście, z uwzględnieniem audiowizualności jako istotnej części refleksji nad stanem mediów i kultury. Autorzy tego tomu, wywodzący się z różnych tradycji badawczych nad filmem i nowymi mediami, pokazują, jak wartościowe jest takie podejście. Andrzej Gwóźdź
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Od pewnego czasu obserwujemy dynamiczny rozwój audiowizualności, obejmujący kino, telewizję oraz nowe media, co skutkuje powstaniem licznych paratekstów. Już od początków kinematografii, elementy okołofilmowe były istotnym dodatkiem, a kino samo w sobie korzystało z tych dodatkowych atrakcji. Obecnie, na nowym etapie rozwoju technologii, kino ponownie nawiązuje do tych paratekstowych doświadczeń poprzez nośniki takie jak DVD, gry komputerowe i różnorodne platformy internetowe, a także telefony komórkowe. Szczególnie "DVD-izacja" kina nie ogranicza się jedynie do zmiany formatu, ale reprezentuje coś znacznie głębszego. Proces ten, polegający na wzbogacaniu filmów i ciągłym przetwarzaniu form audiowizualnych, osiągnął niespotykany dotąd poziom, co sugeruje, że będzie się on dalej rozwijał (np. filmy dostępne na iPadach).
Jakie są konsekwencje tych zmian dla tradycyjnego kina, samych filmów, roli autora, i audiowizualnego przekazu jako tekstu kultury? Jak wygląda przyszłość audiowizualności w erze "zwrotu cyfrowego"? Zastanawiamy się, czy te przemiany wpływają na sposób myślenia osób badających kino i nowe media, oraz na wrażliwość antropologów kultury, estetyków, socjologów, historyków sztuki i samych twórców. Czy wydawcy filmów na DVD są świadomi tych zmian? Czy wszyscy uczestniczący dostrzegają ich znaczenie, czy raczej je pomijają?
Ta książka ma na celu przybliżenie czytelnikowi procesów i zjawisk, które wskazują na potrzebę spojrzenia na film i media elektroniczne w szerszym kontekście, z uwzględnieniem audiowizualności jako istotnej części refleksji nad stanem mediów i kultury. Autorzy tego tomu, wywodzący się z różnych tradycji badawczych nad filmem i nowymi mediami, pokazują, jak wartościowe jest takie podejście. Andrzej Gwóźdź
