Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podstawy zarządzania procesami
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka podejmuje temat współczesnych wyzwań w zarządzaniu przedsiębiorstwem, kładąc szczególny nacisk na podejście procesowe. W obliczu dynamicznych zmian na rynkach globalnych, gwałtownego rozwoju technologii, rosnącej konkurencji czy zjawisk globalizacyjnych obserwowanych pod koniec XX i na początku XXI wieku, uwaga badaczy i praktyków gospodarczych skierowała się na ulepszanie procesów zarządzania i poszukiwanie nowych dróg do osiągnięcia sukcesu rynkowego. Podejście procesowe dostarcza potrzebnej elastyczności, umożliwiając firmom efektywnie reagować na zmiany w otoczeniu biznesowym. Precyzyjne identyfikowanie, modelowanie, wdrażanie, kontrolowanie oraz usprawnianie procesów zarządczych przyczynia się do zwiększenia konkurencyjności, wyższej rentowności i lepszego dopasowania do potrzeb klientów.
Autorzy książki zagłębiają się w różne aspekty podejścia procesowego, omawiając zarówno teoretyczne podstawy, jak i ich praktyczne zastosowania w konkretnych obszarach zarządzania. Publikacja stanowi cenną odpowiedź na potrzebę wdrażania procesowego podejścia w różnorodnych aspektach funkcjonowania firmy, oferując czytelnikom szczegółowe wskazówki dotyczące implementacji modelowych rozwiązań w zakresie zarządzania marketingiem, zasobami ludzkimi, produkcją, finansami oraz usługami. Wyróżniającym się elementem jest nie tylko istotność poruszanych zagadnień, ale też przejrzystość oraz logiczna struktura wszystkich rozdziałów.
Książka jest adresowana do osób chcących poszerzyć wiedzę o wykorzystaniu podejścia procesowego w zarządzaniu, w tym studentów uczelni wyższych, uczestników seminariów oraz pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania. Może również zainspirować praktyków dążących do doskonalenia procesów w swoich organizacjach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka podejmuje temat współczesnych wyzwań w zarządzaniu przedsiębiorstwem, kładąc szczególny nacisk na podejście procesowe. W obliczu dynamicznych zmian na rynkach globalnych, gwałtownego rozwoju technologii, rosnącej konkurencji czy zjawisk globalizacyjnych obserwowanych pod koniec XX i na początku XXI wieku, uwaga badaczy i praktyków gospodarczych skierowała się na ulepszanie procesów zarządzania i poszukiwanie nowych dróg do osiągnięcia sukcesu rynkowego. Podejście procesowe dostarcza potrzebnej elastyczności, umożliwiając firmom efektywnie reagować na zmiany w otoczeniu biznesowym. Precyzyjne identyfikowanie, modelowanie, wdrażanie, kontrolowanie oraz usprawnianie procesów zarządczych przyczynia się do zwiększenia konkurencyjności, wyższej rentowności i lepszego dopasowania do potrzeb klientów.
Autorzy książki zagłębiają się w różne aspekty podejścia procesowego, omawiając zarówno teoretyczne podstawy, jak i ich praktyczne zastosowania w konkretnych obszarach zarządzania. Publikacja stanowi cenną odpowiedź na potrzebę wdrażania procesowego podejścia w różnorodnych aspektach funkcjonowania firmy, oferując czytelnikom szczegółowe wskazówki dotyczące implementacji modelowych rozwiązań w zakresie zarządzania marketingiem, zasobami ludzkimi, produkcją, finansami oraz usługami. Wyróżniającym się elementem jest nie tylko istotność poruszanych zagadnień, ale też przejrzystość oraz logiczna struktura wszystkich rozdziałów.
Książka jest adresowana do osób chcących poszerzyć wiedzę o wykorzystaniu podejścia procesowego w zarządzaniu, w tym studentów uczelni wyższych, uczestników seminariów oraz pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania. Może również zainspirować praktyków dążących do doskonalenia procesów w swoich organizacjach.
