Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podstawy zarządzania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ten oferuje wszechstronne spojrzenie na zarządzanie, obejmując wszystkie jego klasyczne aspekty, takie jak planowanie, organizowanie, kierowanie oraz kontrola. Autorzy zadbali o jego nowoczesność, włączając tematy związane z technologią i projektowaniem pracy, zarządzaniem zespołami, a także radzeniem sobie z chaosem. Istotnym elementem publikacji są także zagadnienia dotyczące rozwoju kariery menedżerskiej, zarządzania w dobie informacji oraz różnic w stylach kierowania między płciami. Wykład wzbogacają opisy firm oraz sylwetki wybitnych menedżerów, a także studia przypadków, które czynią treść bardziej angażującą i pomagają przyswoić wiedzę praktyczną. Książka jest adresowana do studentów kierunków takich jak zarządzanie, ekonomia, prawo, dziennikarstwo oraz uczestników kursów i szkoleń menedżerskich w szkołach biznesu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ten oferuje wszechstronne spojrzenie na zarządzanie, obejmując wszystkie jego klasyczne aspekty, takie jak planowanie, organizowanie, kierowanie oraz kontrola. Autorzy zadbali o jego nowoczesność, włączając tematy związane z technologią i projektowaniem pracy, zarządzaniem zespołami, a także radzeniem sobie z chaosem. Istotnym elementem publikacji są także zagadnienia dotyczące rozwoju kariery menedżerskiej, zarządzania w dobie informacji oraz różnic w stylach kierowania między płciami. Wykład wzbogacają opisy firm oraz sylwetki wybitnych menedżerów, a także studia przypadków, które czynią treść bardziej angażującą i pomagają przyswoić wiedzę praktyczną. Książka jest adresowana do studentów kierunków takich jak zarządzanie, ekonomia, prawo, dziennikarstwo oraz uczestników kursów i szkoleń menedżerskich w szkołach biznesu.
