Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poczet przedsiębiorców polskich
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Muzyk i mecenas sztuki, który zbudował kanał, podporucznik produkujący zegarki, farmaceuta wydobywający ropę czy szef warszawskich tramwajów, powołujący do życia linie lotnicze. Te i kolejne sylwetki czytelnik pozna, wertując kolejne strony zebranych życiorysów polskich biznesmenów.Opracowania 61 biogramów, później zaś ich wydania podjęła się Fundacja Warsaw Enterprise Institute wespół z Fundacją im. XBW Ignacego Krasickiego. Pośród autorów recenzowanej pozycji wymienieni są Marcin Rosołowski, specjalista w komunikacji korporacji i PR, Andrzej Krajewski, historyk, dziennikarz i publicysta Dziennika Gazety Prawnej, Arkadiusz Bińczyk, dyrektor generalny firmy AM Art-Media oraz Wojciech Kwilecki, członek Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Ziemiańskiego.
Książka wydana została w twardej okładce. Jej interesujący front błyskawicznie przykuwa uwagę, bowiem w stronę czytelnika spoglądają bohaterowie dzieła. Pełna lista fotografii i portretów, wykorzystanych w tym zabiegu, znajduje się na ostatniej stronie recenzowanej pozycji. Szkoda tylko, że wraz z wizualizacją okładki zajmuje ona stosunkowo mało miejsca względem dostępnej na tejże karcie pustej przestrzeni. Z tyłu książki czytelnik zajdzie informacje o partnerach i sponsorach przedsięwzięcia. I znów, niestety, rzuca się w oczy czarna pustka i kiepskie zagospodarowanie dostępnego miejsca. Zupełnie inaczej wygląda to na pierwszych kartach publikacji. Tutaj, na pełnej stronie, powtórnie wymieniono partnerów i sponsorów wydawnictwa. W mojej opinii wystarczyło podobny zabieg powtórzyć na tylnej stronie okładki, by uniknąć fatalnego poczucia pustki.
Obszerny spis treści zdradza podział książki na sześć głównych rozdziałów, z których każdy wydzielony został estetyczną stroną tytułową. Kolejno przedstawiają one sylwetki wybranych przedsiębiorców okresu Piastów i Jagiellonów, wolnej elekcji, czasów stanisławowskich, pierwszej i drugiej połowy XIX w. oraz dwudziestolecia międzywojennego. Nim jednak czytelnik zagłębi się w losy ludzi interesu, autorzy zadbali, by mógł także zapoznać się z realiami panującymi w danej epoce lub też zwyczajnie je sobie odświeżyć. Dużym atutem publikacji jest przeszło osiemdziesiąt, częstokroć barwnych ilustracji, które towarzyszą przede wszystkim sylwetkom przedsiębiorców. Dokładny opis wyobrażeń znajduje się tuż obok nich oraz na ostatnich stronach książki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Muzyk i mecenas sztuki, który zbudował kanał, podporucznik produkujący zegarki, farmaceuta wydobywający ropę czy szef warszawskich tramwajów, powołujący do życia linie lotnicze. Te i kolejne sylwetki czytelnik pozna, wertując kolejne strony zebranych życiorysów polskich biznesmenów.Opracowania 61 biogramów, później zaś ich wydania podjęła się Fundacja Warsaw Enterprise Institute wespół z Fundacją im. XBW Ignacego Krasickiego. Pośród autorów recenzowanej pozycji wymienieni są Marcin Rosołowski, specjalista w komunikacji korporacji i PR, Andrzej Krajewski, historyk, dziennikarz i publicysta Dziennika Gazety Prawnej, Arkadiusz Bińczyk, dyrektor generalny firmy AM Art-Media oraz Wojciech Kwilecki, członek Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Ziemiańskiego.
Książka wydana została w twardej okładce. Jej interesujący front błyskawicznie przykuwa uwagę, bowiem w stronę czytelnika spoglądają bohaterowie dzieła. Pełna lista fotografii i portretów, wykorzystanych w tym zabiegu, znajduje się na ostatniej stronie recenzowanej pozycji. Szkoda tylko, że wraz z wizualizacją okładki zajmuje ona stosunkowo mało miejsca względem dostępnej na tejże karcie pustej przestrzeni. Z tyłu książki czytelnik zajdzie informacje o partnerach i sponsorach przedsięwzięcia. I znów, niestety, rzuca się w oczy czarna pustka i kiepskie zagospodarowanie dostępnego miejsca. Zupełnie inaczej wygląda to na pierwszych kartach publikacji. Tutaj, na pełnej stronie, powtórnie wymieniono partnerów i sponsorów wydawnictwa. W mojej opinii wystarczyło podobny zabieg powtórzyć na tylnej stronie okładki, by uniknąć fatalnego poczucia pustki.
Obszerny spis treści zdradza podział książki na sześć głównych rozdziałów, z których każdy wydzielony został estetyczną stroną tytułową. Kolejno przedstawiają one sylwetki wybranych przedsiębiorców okresu Piastów i Jagiellonów, wolnej elekcji, czasów stanisławowskich, pierwszej i drugiej połowy XIX w. oraz dwudziestolecia międzywojennego. Nim jednak czytelnik zagłębi się w losy ludzi interesu, autorzy zadbali, by mógł także zapoznać się z realiami panującymi w danej epoce lub też zwyczajnie je sobie odświeżyć. Dużym atutem publikacji jest przeszło osiemdziesiąt, częstokroć barwnych ilustracji, które towarzyszą przede wszystkim sylwetkom przedsiębiorców. Dokładny opis wyobrażeń znajduje się tuż obok nich oraz na ostatnich stronach książki.