Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nominowana do nagrody Pulitzera w 2011 roku oraz do nagrody literackiej PEN Center USA tego samego roku, książka Nicholasa Carra zdobyła status międzynarodowego bestsellera, przetłumaczona na ponad dwadzieścia języków. Carr w swoim dziele porusza doniosły temat, badając wpływ internetu na nasz sposób myślenia. W świecie, gdzie zdolność do refleksji i pielęgnowania mądrości wydają się zagrożone, autor podejmuje intelektualne wyzwanie, analizując, jak globalna sieć wpływa na nasze umysły oraz jakie konsekwencje może to mieć dla przyszłych pokoleń. Jak zauważa Maryanne Wolf, autorka „Proust and the Squid. The Story and Science of the Reading Brain”, niewiele książek jest równie ważnych.
W „Płytkim umyśle. Jak Internet wpływa na nasz mózg” Carr oferuje czytelnikom wgląd w to, jak internet kształtuje ludzki umysł, stając się znakomitą lekturą dla pasjonatów zachowań użytkowników w sieci i nowoczesnych technologii. Jest to także cenna pozycja dla programistów pragnących głębiej zrozumieć działanie algorytmów największych wyszukiwarek. Nawet ci, którzy podchodzą sceptycznie do internetu, mogą znaleźć w tej książce nieodzowny przewodnik po zmieniających się paradygmatach myślenia.
Internet redefiniuje nasze życie i wpływa na naszą zdolność do koncentracji oraz formułowania pełnych myśli. Czy rzeczywiście stajemy się coraz bardziej powierzchowni? Carr, porównywany do współczesnego Marshalla McLuhana, rzuca światło na transformacyjny wpływ nowych mediów na społeczeństwo. Jego książka wywołała gorącą debatę w USA, angażując wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr, absolwent Harvardu i były redaktor „Harvard Business Review”, jest teraz jednym ze znanych analityków sieci. W swojej karierze napisał kilka ważnych książek, takich jak „Does IT matter?” o wpływie internetu na biznes oraz „The Big Switch”, gdzie omawia przyszłość danych jako wielkiej chmury. Publikuje m.in. w „New York Times”, „Atlantic” i „Wired”, a także prowadzi blog www.roughtype.com.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nominowana do nagrody Pulitzera w 2011 roku oraz do nagrody literackiej PEN Center USA tego samego roku, książka Nicholasa Carra zdobyła status międzynarodowego bestsellera, przetłumaczona na ponad dwadzieścia języków. Carr w swoim dziele porusza doniosły temat, badając wpływ internetu na nasz sposób myślenia. W świecie, gdzie zdolność do refleksji i pielęgnowania mądrości wydają się zagrożone, autor podejmuje intelektualne wyzwanie, analizując, jak globalna sieć wpływa na nasze umysły oraz jakie konsekwencje może to mieć dla przyszłych pokoleń. Jak zauważa Maryanne Wolf, autorka „Proust and the Squid. The Story and Science of the Reading Brain”, niewiele książek jest równie ważnych.
W „Płytkim umyśle. Jak Internet wpływa na nasz mózg” Carr oferuje czytelnikom wgląd w to, jak internet kształtuje ludzki umysł, stając się znakomitą lekturą dla pasjonatów zachowań użytkowników w sieci i nowoczesnych technologii. Jest to także cenna pozycja dla programistów pragnących głębiej zrozumieć działanie algorytmów największych wyszukiwarek. Nawet ci, którzy podchodzą sceptycznie do internetu, mogą znaleźć w tej książce nieodzowny przewodnik po zmieniających się paradygmatach myślenia.
Internet redefiniuje nasze życie i wpływa na naszą zdolność do koncentracji oraz formułowania pełnych myśli. Czy rzeczywiście stajemy się coraz bardziej powierzchowni? Carr, porównywany do współczesnego Marshalla McLuhana, rzuca światło na transformacyjny wpływ nowych mediów na społeczeństwo. Jego książka wywołała gorącą debatę w USA, angażując wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr, absolwent Harvardu i były redaktor „Harvard Business Review”, jest teraz jednym ze znanych analityków sieci. W swojej karierze napisał kilka ważnych książek, takich jak „Does IT matter?” o wpływie internetu na biznes oraz „The Big Switch”, gdzie omawia przyszłość danych jako wielkiej chmury. Publikuje m.in. w „New York Times”, „Atlantic” i „Wired”, a także prowadzi blog www.roughtype.com.