Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pasja i dyscyplina strategii
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sukces przedsiębiorstwa wynika z umiejętnych decyzji strategicznych oraz odrobiny szczęścia. Choć nie możemy kontrolować fortuny, możemy jej nieco pomóc poprzez dyscyplinę. Dyscyplina w strategii to dla menedżerów konieczność skrupulatnej analizy i oceny zachodzących w otoczeniu zmian, precyzyjnego określenia granic działalności firmy, wyznaczenia ambitnych celów oraz stworzenia rentownego modelu biznesowego. Te praktyki stanowią solidną podstawę dobrego zarządzania, niezależnie od stopnia skomplikowania organizacji czy dynamiki rynku. Można je dodatkowo wzbogacić, wprowadzając marzenia i pasję. Pasja staje się źródłem autentycznych innowacji i zmian, zachęcając do patrzenia w przyszłość, przekraczania widocznych granic, łamania branżowych schematów oraz stawiania nieoczywistych pytań: "dlaczego tak?" i "dlaczego nie?". To ona buduje również motywację oraz zaangażowanie, dając firmie sens istnienia i dostarczając pracownikom odrobiny codziennej radości. Dopiero połączenie dyscypliny z pasją prowadzi do stworzenia strategii oraz firm, które z sukcesem konfrontują się z konkurencją. O takich firmach i ich liderach jest ta książka.
Prof. dr hab. Krzysztof Obłój jest cenionym ekspertem w dziedzinie zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Na co dzień wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego, a także w prestiżowych międzynarodowych szkołach biznesu, takich jak University of Illinois, ESCP Europe Business School, Henley Business School, IEDC-Bled School of Management i Sun Yat-sen University. Jego prace są publikowane zarówno w USA, jak i w Europie, a wśród nich znajduje się współautorstwo książek takich jak "Change Management in Transition Economies" (Nowy Jork 2003), "Strategy in Transition" (Oxford 2005) oraz "Contemporary Corporate Strategy: Global Perspective" (Londyn 2007). Na rynku polskim jego książki, takie jak "Strategia sukcesu firmy", "Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej" oraz "Refleksje o zarządzaniu", stały się bestsellerami. Prof. Obłój pełnił rolę doradcy w wielu firmach, zarówno międzynarodowych, jak i krajowych, takich jak ABB, Allianz, Budimex, Fresenius-Kabi, Goodyear, Eurozet, GSK, LPP, Orange, PressGlass, Sanitec, SAP czy TZMO. Zasiadał również w radach nadzorczych spółek Agora, Ambra, Alior Bank, Eurobank, Orlen i PZU, a obecnie jest członkiem rad nadzorczych Impel SA oraz Prochem SA.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sukces przedsiębiorstwa wynika z umiejętnych decyzji strategicznych oraz odrobiny szczęścia. Choć nie możemy kontrolować fortuny, możemy jej nieco pomóc poprzez dyscyplinę. Dyscyplina w strategii to dla menedżerów konieczność skrupulatnej analizy i oceny zachodzących w otoczeniu zmian, precyzyjnego określenia granic działalności firmy, wyznaczenia ambitnych celów oraz stworzenia rentownego modelu biznesowego. Te praktyki stanowią solidną podstawę dobrego zarządzania, niezależnie od stopnia skomplikowania organizacji czy dynamiki rynku. Można je dodatkowo wzbogacić, wprowadzając marzenia i pasję. Pasja staje się źródłem autentycznych innowacji i zmian, zachęcając do patrzenia w przyszłość, przekraczania widocznych granic, łamania branżowych schematów oraz stawiania nieoczywistych pytań: "dlaczego tak?" i "dlaczego nie?". To ona buduje również motywację oraz zaangażowanie, dając firmie sens istnienia i dostarczając pracownikom odrobiny codziennej radości. Dopiero połączenie dyscypliny z pasją prowadzi do stworzenia strategii oraz firm, które z sukcesem konfrontują się z konkurencją. O takich firmach i ich liderach jest ta książka.
Prof. dr hab. Krzysztof Obłój jest cenionym ekspertem w dziedzinie zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Na co dzień wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego, a także w prestiżowych międzynarodowych szkołach biznesu, takich jak University of Illinois, ESCP Europe Business School, Henley Business School, IEDC-Bled School of Management i Sun Yat-sen University. Jego prace są publikowane zarówno w USA, jak i w Europie, a wśród nich znajduje się współautorstwo książek takich jak "Change Management in Transition Economies" (Nowy Jork 2003), "Strategy in Transition" (Oxford 2005) oraz "Contemporary Corporate Strategy: Global Perspective" (Londyn 2007). Na rynku polskim jego książki, takie jak "Strategia sukcesu firmy", "Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej" oraz "Refleksje o zarządzaniu", stały się bestsellerami. Prof. Obłój pełnił rolę doradcy w wielu firmach, zarówno międzynarodowych, jak i krajowych, takich jak ABB, Allianz, Budimex, Fresenius-Kabi, Goodyear, Eurozet, GSK, LPP, Orange, PressGlass, Sanitec, SAP czy TZMO. Zasiadał również w radach nadzorczych spółek Agora, Ambra, Alior Bank, Eurobank, Orlen i PZU, a obecnie jest członkiem rad nadzorczych Impel SA oraz Prochem SA.
