Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Paralaksa. Spojrzenia Zbigniewa Rogalskiego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja stanowi kompletną dokumentację wystawy prezentującej twórczość Zbigniewa Rogalskiego, obejmującą jego prace od najwcześniejszych obrazów po najnowsze projekty. Wystawa koncentruje się na centralnym temacie jego twórczości, którym jest transformacja spojrzenia. Rogalski, dzięki wyjątkowym umiejętnościom technicznym i talentowi jako wynalazca, wprowadza wizualne eksperymenty przekraczające tradycyjne malarstwo perspektywiczne, często nawet je przekształcając. Artysta rozwija nową metodę widzenia, określaną mianem paralaksy, która wchodzi w dialog z najnowszymi trendami w nauce, technologii i kulturze.
Wyjątkowość prac Rogalskiego polega na tym, że spojrzenie nabiera w nich formy namacalnej malarskiej substancji. Można stwierdzić, że jego obrazy wizualizują spojrzenie w sposób materialny. Jego dzieła stanowią swoisty kontrapunkt dla współczesnych prądów teoretycznych, rozwijanych przez myślicieli takich jak Slavoj Žižek, Jacques Lacan i Paul Virilio. Jednakże dzieła te nie są ilustracjami teoretycznych tez — są samoistnym wkładem, stawiając nowe pytania i proponując odpowiedzi za pomocą artystycznych środków wyrazu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja stanowi kompletną dokumentację wystawy prezentującej twórczość Zbigniewa Rogalskiego, obejmującą jego prace od najwcześniejszych obrazów po najnowsze projekty. Wystawa koncentruje się na centralnym temacie jego twórczości, którym jest transformacja spojrzenia. Rogalski, dzięki wyjątkowym umiejętnościom technicznym i talentowi jako wynalazca, wprowadza wizualne eksperymenty przekraczające tradycyjne malarstwo perspektywiczne, często nawet je przekształcając. Artysta rozwija nową metodę widzenia, określaną mianem paralaksy, która wchodzi w dialog z najnowszymi trendami w nauce, technologii i kulturze.
Wyjątkowość prac Rogalskiego polega na tym, że spojrzenie nabiera w nich formy namacalnej malarskiej substancji. Można stwierdzić, że jego obrazy wizualizują spojrzenie w sposób materialny. Jego dzieła stanowią swoisty kontrapunkt dla współczesnych prądów teoretycznych, rozwijanych przez myślicieli takich jak Slavoj Žižek, Jacques Lacan i Paul Virilio. Jednakże dzieła te nie są ilustracjami teoretycznych tez — są samoistnym wkładem, stawiając nowe pytania i proponując odpowiedzi za pomocą artystycznych środków wyrazu.
