InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce do zajęć edukacji informatycznej Oto ja, przeznaczonej dla uczniów klasy trzeciej, znajdują się niezbędne informacje dotyczące obsługi komputera i korzystania z jego oprogramowania.
Jej walorem są instrukcje słowne, które ilustrowane są krok po kroku zrzutami ekranowymi.
Płyta CD obfituje w interesujące ćwiczenia i zabawy edukacyjne.
Jej kolorowa grafika rozwija wyobraźnię, a współzawodnictwo w grach motywuje do podejmowania wysiłku umysłowego.
Publikacja ułatwi trzecioklasistom naukę programowania z wykorzystaniem wizualnego języka programowania Scratch i umożliwi poznanie programu Microsoft PowerPoint.
Dzięki niej dzieci nauczą się wyszukiwać potrzebne informacje w internecie oraz dowiedzą się, jak bezpiecznie i mądrze z niego korzystać.
Ponadto będą doskonalić umiejętności korzystania z edytorów tekstu i grafiki (Microsoft Word, Paint).
Umieszczony na płycie e-book ułatwi nauczycielowi prowadzenie zajęć edukacji informatycznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce do zajęć edukacji informatycznej Oto ja, przeznaczonej dla uczniów klasy trzeciej, znajdują się niezbędne informacje dotyczące obsługi komputera i korzystania z jego oprogramowania.
Jej walorem są instrukcje słowne, które ilustrowane są krok po kroku zrzutami ekranowymi.
Płyta CD obfituje w interesujące ćwiczenia i zabawy edukacyjne.
Jej kolorowa grafika rozwija wyobraźnię, a współzawodnictwo w grach motywuje do podejmowania wysiłku umysłowego.
Publikacja ułatwi trzecioklasistom naukę programowania z wykorzystaniem wizualnego języka programowania Scratch i umożliwi poznanie programu Microsoft PowerPoint.
Dzięki niej dzieci nauczą się wyszukiwać potrzebne informacje w internecie oraz dowiedzą się, jak bezpiecznie i mądrze z niego korzystać.
Ponadto będą doskonalić umiejętności korzystania z edytorów tekstu i grafiki (Microsoft Word, Paint).
Umieszczony na płycie e-book ułatwi nauczycielowi prowadzenie zajęć edukacji informatycznej.