Książka - ORIENTACJA NA WYNIKI MODELE METODY I DOBRE PRAKTYKI

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

ORIENTACJA NA WYNIKI MODELE METODY I DOBRE PRAKTYKI

ORIENTACJA NA WYNIKI MODELE METODY I DOBRE PRAKTYKI

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Rozważania przedstawione w tej książce skupiają się na trzech kluczowych zagadnieniach. Po pierwsze, identyfikacji symptomów, które świadczą o zorientowaniu organizacji na wyniki. Wiele z zawartych artykułów ilustruje, że cechami tymi są skuteczność, efektywność, operacyjna sprawność, dojrzałość w aspektach jakościowych i procesowych, ciągłe działanie, integralność, innowacyjność oraz zadowolenie interesariuszy. Po drugie, badane są metody oceny wyników organizacji przy użyciu różnorodnych narzędzi kwantyfikacyjnych, takich jak zrównoważona karta wyników, benchmarking wewnętrzny oraz pomiar zadowolenia różnych grup interesariuszy. Analizuje się także wpływ różnych systemów zarządzania na wyniki organizacyjne, w tym systemów jakości czy zarządzania środowiskowego. Po trzecie, książka zajmuje się dylematem dotyczącym roli orientacji na wyniki — czy jest to jedynie zasada wynikająca z zarządzania jakością i modeli doskonałości, czy też stanowi ona uniwersalny nośnik wszystkich kryteriów i zasad zarządzania.

Opracowanie to łączy poglądy autorów z różnych środowisk akademickich i instytucji, takich jak przedsiębiorstwa czy lokalna administracja, które posiadają bogate doświadczenia praktyczne. Ta różnorodność perspektyw i wiedzy praktycznej daje pewność, że każdy czytelnik znajdzie w książce inspirację do swoich badań i refleksji. Istotnym jest także to, że zebrane w tomie artykuły przeszły nie tylko dokładny proces recenzji, lecz także dodatkową weryfikację naukową podczas dyskusji na konferencji "Orientacja na wyniki jako kryterium doskonałości", która miała miejsce w czerwcu 2012 roku w Piechowicach.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Rozważania przedstawione w tej książce skupiają się na trzech kluczowych zagadnieniach. Po pierwsze, identyfikacji symptomów, które świadczą o zorientowaniu organizacji na wyniki. Wiele z zawartych artykułów ilustruje, że cechami tymi są skuteczność, efektywność, operacyjna sprawność, dojrzałość w aspektach jakościowych i procesowych, ciągłe działanie, integralność, innowacyjność oraz zadowolenie interesariuszy. Po drugie, badane są metody oceny wyników organizacji przy użyciu różnorodnych narzędzi kwantyfikacyjnych, takich jak zrównoważona karta wyników, benchmarking wewnętrzny oraz pomiar zadowolenia różnych grup interesariuszy. Analizuje się także wpływ różnych systemów zarządzania na wyniki organizacyjne, w tym systemów jakości czy zarządzania środowiskowego. Po trzecie, książka zajmuje się dylematem dotyczącym roli orientacji na wyniki — czy jest to jedynie zasada wynikająca z zarządzania jakością i modeli doskonałości, czy też stanowi ona uniwersalny nośnik wszystkich kryteriów i zasad zarządzania.

Opracowanie to łączy poglądy autorów z różnych środowisk akademickich i instytucji, takich jak przedsiębiorstwa czy lokalna administracja, które posiadają bogate doświadczenia praktyczne. Ta różnorodność perspektyw i wiedzy praktycznej daje pewność, że każdy czytelnik znajdzie w książce inspirację do swoich badań i refleksji. Istotnym jest także to, że zebrane w tomie artykuły przeszły nie tylko dokładny proces recenzji, lecz także dodatkową weryfikację naukową podczas dyskusji na konferencji "Orientacja na wyniki jako kryterium doskonałości", która miała miejsce w czerwcu 2012 roku w Piechowicach.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 9.19 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 510
Rok wydania: 2013
ID: 9788376952987

Dane producenta:

UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU , ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, PL

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info