Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
ORIENTACJA NA WYNIKI MODELE METODY I DOBRE PRAKTYKI
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Rozważania przedstawione w tej książce skupiają się na trzech kluczowych zagadnieniach. Po pierwsze, identyfikacji symptomów, które świadczą o zorientowaniu organizacji na wyniki. Wiele z zawartych artykułów ilustruje, że cechami tymi są skuteczność, efektywność, operacyjna sprawność, dojrzałość w aspektach jakościowych i procesowych, ciągłe działanie, integralność, innowacyjność oraz zadowolenie interesariuszy. Po drugie, badane są metody oceny wyników organizacji przy użyciu różnorodnych narzędzi kwantyfikacyjnych, takich jak zrównoważona karta wyników, benchmarking wewnętrzny oraz pomiar zadowolenia różnych grup interesariuszy. Analizuje się także wpływ różnych systemów zarządzania na wyniki organizacyjne, w tym systemów jakości czy zarządzania środowiskowego. Po trzecie, książka zajmuje się dylematem dotyczącym roli orientacji na wyniki — czy jest to jedynie zasada wynikająca z zarządzania jakością i modeli doskonałości, czy też stanowi ona uniwersalny nośnik wszystkich kryteriów i zasad zarządzania.
Opracowanie to łączy poglądy autorów z różnych środowisk akademickich i instytucji, takich jak przedsiębiorstwa czy lokalna administracja, które posiadają bogate doświadczenia praktyczne. Ta różnorodność perspektyw i wiedzy praktycznej daje pewność, że każdy czytelnik znajdzie w książce inspirację do swoich badań i refleksji. Istotnym jest także to, że zebrane w tomie artykuły przeszły nie tylko dokładny proces recenzji, lecz także dodatkową weryfikację naukową podczas dyskusji na konferencji "Orientacja na wyniki jako kryterium doskonałości", która miała miejsce w czerwcu 2012 roku w Piechowicach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Rozważania przedstawione w tej książce skupiają się na trzech kluczowych zagadnieniach. Po pierwsze, identyfikacji symptomów, które świadczą o zorientowaniu organizacji na wyniki. Wiele z zawartych artykułów ilustruje, że cechami tymi są skuteczność, efektywność, operacyjna sprawność, dojrzałość w aspektach jakościowych i procesowych, ciągłe działanie, integralność, innowacyjność oraz zadowolenie interesariuszy. Po drugie, badane są metody oceny wyników organizacji przy użyciu różnorodnych narzędzi kwantyfikacyjnych, takich jak zrównoważona karta wyników, benchmarking wewnętrzny oraz pomiar zadowolenia różnych grup interesariuszy. Analizuje się także wpływ różnych systemów zarządzania na wyniki organizacyjne, w tym systemów jakości czy zarządzania środowiskowego. Po trzecie, książka zajmuje się dylematem dotyczącym roli orientacji na wyniki — czy jest to jedynie zasada wynikająca z zarządzania jakością i modeli doskonałości, czy też stanowi ona uniwersalny nośnik wszystkich kryteriów i zasad zarządzania.
Opracowanie to łączy poglądy autorów z różnych środowisk akademickich i instytucji, takich jak przedsiębiorstwa czy lokalna administracja, które posiadają bogate doświadczenia praktyczne. Ta różnorodność perspektyw i wiedzy praktycznej daje pewność, że każdy czytelnik znajdzie w książce inspirację do swoich badań i refleksji. Istotnym jest także to, że zebrane w tomie artykuły przeszły nie tylko dokładny proces recenzji, lecz także dodatkową weryfikację naukową podczas dyskusji na konferencji "Orientacja na wyniki jako kryterium doskonałości", która miała miejsce w czerwcu 2012 roku w Piechowicach.
