InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dialogi ulatują, odchodzą w zapomnienie zawiłości fabuły. Pozostają obrazy. Czy ktoś, kto obejrzał Misery jest w stanie zapomnieć porcelanowego pingwinka? Czy widzowie Matrixa nie przypomną sobie momentalnie sceny z wyginającą się łyżką? O tym właśnie jest ta książka. O obrazach. Gustavo Mercado stworzył niebywały przewodnik po środkach narracji filmowej, w którym na przykładach setek kadrów odkrywa tajemnice wizualnego snucia opowieści. Również opisane tu filmy są nietypowe i różnią się od tych, które zwykle napotyka się w pozycjach tego typu. Nie ma tu dominacji "żelaznej klasyki" - zamiast rozłożonych na czynniki pierwsze ujęć z Obywatela Kane`a napotkasz tu kadry z Bękartów wojny, Indiany Jonesa, czy Leona Zawodowca. Nie ważne, czy rozpoczynasz dopiero przygodę z filmem, czy zużyłeś kilometry taśmy na realizację swych produkcji - ta pozycja poszerzy twoje wizualne horyzonty. Koniec z chłonięciem filmów jak laik. Po lekturze tej książki spojrzysz na nie w nowy, profesjonalny sposób. Spojrzysz OKIEM FILMOWCA.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dialogi ulatują, odchodzą w zapomnienie zawiłości fabuły. Pozostają obrazy. Czy ktoś, kto obejrzał Misery jest w stanie zapomnieć porcelanowego pingwinka? Czy widzowie Matrixa nie przypomną sobie momentalnie sceny z wyginającą się łyżką? O tym właśnie jest ta książka. O obrazach. Gustavo Mercado stworzył niebywały przewodnik po środkach narracji filmowej, w którym na przykładach setek kadrów odkrywa tajemnice wizualnego snucia opowieści. Również opisane tu filmy są nietypowe i różnią się od tych, które zwykle napotyka się w pozycjach tego typu. Nie ma tu dominacji "żelaznej klasyki" - zamiast rozłożonych na czynniki pierwsze ujęć z Obywatela Kane`a napotkasz tu kadry z Bękartów wojny, Indiany Jonesa, czy Leona Zawodowca. Nie ważne, czy rozpoczynasz dopiero przygodę z filmem, czy zużyłeś kilometry taśmy na realizację swych produkcji - ta pozycja poszerzy twoje wizualne horyzonty. Koniec z chłonięciem filmów jak laik. Po lekturze tej książki spojrzysz na nie w nowy, profesjonalny sposób. Spojrzysz OKIEM FILMOWCA.