Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Odesa Długi wiek XX w sztuce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Historia sztuki w Odesie w XX wieku jest fascynującą opowieścią o dynamicznych zmianach, poszukiwaniach tożsamości narodowej, w której triumf przeplata się z trudnymi momentami. Sztuka w tym regionie była świadkiem nie tylko konfliktów zbrojnych, ale również wzbudzała nadzieję na odbudowę i kontynuowanie twórczych tradycji.
Miejsca takie jak Odessa zawsze były odzwierciedleniem zróżnicowanego dziedzictwa kulturowego i różnorakich wpływów, które ukształtowały jego historię w XX wieku. Współcześnie, ze względu na działania wojenne z 2022 roku, które zniszczyły liczne zabytki i dzieła sztuki, miasto znalazło się w centrum dramatycznych wydarzeń, co brutalnie przerwało dotychczasowe inicjatywy artystyczne.
Album "Odesa. Długi wiek XX w sztuce" to bogata kronika historii, sztuki i tożsamości tego miasta znad Morza Czarnego, obejmująca okres od XIX do XXI wieku. Publikacja ta dokumentuje kluczowe przemiany polityczne i artystyczne w tym regionie. Fotografie, które można znaleźć w albumie, ukazują zarówno elegancję miasta w roku 1895, jak i jego port w czasach rewolucji 1917 roku oraz artystyczne bunty z lat 60. XX wieku.
Album przedstawia Odesę jako scenę dla różnych aktorów: od twórców fin de siecle po socrealizm i jego przekraczanie w latach 70., przez dążenie do niepodległej Ukrainy, aż po konflikt na Krymie w 2014 roku i rosyjską agresję z 2022 roku. Znane schody odeskie stają się areną dla performansów artystycznych z lat 70. oraz starć politycznych i społecznych w XXI wieku.
Publikacja zawiera około 100 fotografii z życia miasta i jego artystów, a także pocztówki, reprodukcje grafik, obrazów i rzeźb. Towarzyszą im eseje o sztuce, kinematografii, wyjątkowości Odesy na tle innych ukraińskich miast i regionów, oraz jej mitologii w kulturze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Historia sztuki w Odesie w XX wieku jest fascynującą opowieścią o dynamicznych zmianach, poszukiwaniach tożsamości narodowej, w której triumf przeplata się z trudnymi momentami. Sztuka w tym regionie była świadkiem nie tylko konfliktów zbrojnych, ale również wzbudzała nadzieję na odbudowę i kontynuowanie twórczych tradycji.
Miejsca takie jak Odessa zawsze były odzwierciedleniem zróżnicowanego dziedzictwa kulturowego i różnorakich wpływów, które ukształtowały jego historię w XX wieku. Współcześnie, ze względu na działania wojenne z 2022 roku, które zniszczyły liczne zabytki i dzieła sztuki, miasto znalazło się w centrum dramatycznych wydarzeń, co brutalnie przerwało dotychczasowe inicjatywy artystyczne.
Album "Odesa. Długi wiek XX w sztuce" to bogata kronika historii, sztuki i tożsamości tego miasta znad Morza Czarnego, obejmująca okres od XIX do XXI wieku. Publikacja ta dokumentuje kluczowe przemiany polityczne i artystyczne w tym regionie. Fotografie, które można znaleźć w albumie, ukazują zarówno elegancję miasta w roku 1895, jak i jego port w czasach rewolucji 1917 roku oraz artystyczne bunty z lat 60. XX wieku.
Album przedstawia Odesę jako scenę dla różnych aktorów: od twórców fin de siecle po socrealizm i jego przekraczanie w latach 70., przez dążenie do niepodległej Ukrainy, aż po konflikt na Krymie w 2014 roku i rosyjską agresję z 2022 roku. Znane schody odeskie stają się areną dla performansów artystycznych z lat 70. oraz starć politycznych i społecznych w XXI wieku.
Publikacja zawiera około 100 fotografii z życia miasta i jego artystów, a także pocztówki, reprodukcje grafik, obrazów i rzeźb. Towarzyszą im eseje o sztuce, kinematografii, wyjątkowości Odesy na tle innych ukraińskich miast i regionów, oraz jej mitologii w kulturze.
