Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy istnieje pewien organizacyjny kod genetyczny, który pozwala firmie wyprzedzić konkurencję, a nawet transformować przeciętne przedsiębiorstwo w nadzwyczajną organizację? Na to pytanie odpowiada Jim Collins, który wraz ze swoim zespołem badaczy zidentyfikował i opisał taki kod w książce *Od dobrego do wielkiego*. Praca ta jest wynikiem dogłębnej analizy setek firm, a jej głównym tematem jest przeskok organizacyjny dokonany przez 11 przedsiębiorstw, takich jak Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Te firmy zdolne były pokonać rynkowe siły i osiągnąć sukcesy, oferując inwestorom zwrot 6,9 razy większy niż rynek ogólny przez okres 15 lat od momentu przełomowego.
*Od dobrego do wielkiego* przedstawia ponadczasowe zasady, które są konieczne do transformacji organizacji z dobrych na wybitne. Collins i jego zespół ukazują, że każda firma, dzięki konsekwentnemu stosowaniu odkrytych przez nich metod, ma potencjał na znaczącą poprawę swojej pozycji i wyników.
Warto wspomnieć, że Jim Collins jest także współautorem publikacji *Wizjonerskie organizacje*, jednej z najbardziej uznanych książek biznesowych. Jego praktyczne doświadczenie w zarządzaniu i licznych projektach przywódczych, jak współtworzenie firm takich jak DPR Construction, potwierdzają głębokość jego wiedzy i zastosowań w rzeczywistym świecie biznesu. Ponadto, książki jego autorstwa jak *Jak upadają giganci* oraz *Wielcy z wyboru* znalazły uznanie wśród czytelników na całym świecie. Collins prowadzi również zaawansowane badania nad przywództwem w swoim laboratorium w Kolorado, łącząc teorię z praktyką biznesową.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy istnieje pewien organizacyjny kod genetyczny, który pozwala firmie wyprzedzić konkurencję, a nawet transformować przeciętne przedsiębiorstwo w nadzwyczajną organizację? Na to pytanie odpowiada Jim Collins, który wraz ze swoim zespołem badaczy zidentyfikował i opisał taki kod w książce *Od dobrego do wielkiego*. Praca ta jest wynikiem dogłębnej analizy setek firm, a jej głównym tematem jest przeskok organizacyjny dokonany przez 11 przedsiębiorstw, takich jak Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Te firmy zdolne były pokonać rynkowe siły i osiągnąć sukcesy, oferując inwestorom zwrot 6,9 razy większy niż rynek ogólny przez okres 15 lat od momentu przełomowego.
*Od dobrego do wielkiego* przedstawia ponadczasowe zasady, które są konieczne do transformacji organizacji z dobrych na wybitne. Collins i jego zespół ukazują, że każda firma, dzięki konsekwentnemu stosowaniu odkrytych przez nich metod, ma potencjał na znaczącą poprawę swojej pozycji i wyników.
Warto wspomnieć, że Jim Collins jest także współautorem publikacji *Wizjonerskie organizacje*, jednej z najbardziej uznanych książek biznesowych. Jego praktyczne doświadczenie w zarządzaniu i licznych projektach przywódczych, jak współtworzenie firm takich jak DPR Construction, potwierdzają głębokość jego wiedzy i zastosowań w rzeczywistym świecie biznesu. Ponadto, książki jego autorstwa jak *Jak upadają giganci* oraz *Wielcy z wyboru* znalazły uznanie wśród czytelników na całym świecie. Collins prowadzi również zaawansowane badania nad przywództwem w swoim laboratorium w Kolorado, łącząc teorię z praktyką biznesową.
