Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Kwalifikacja HGT.03. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ten jest przeznaczony dla uczniów, którzy przygotowują się do zawodu technika hotelarstwa i koncentruje się na kwalifikacji HGT.03 dotyczącej obsługi gości w obiektach hotelowych. Autorzy szczegółowo przedstawiają zasady zdrowego żywienia oraz metody przechowywania żywności, bielizny i zastawy stołowej. Opisują również, jak opracowywać jadłospisy oraz rozróżniać rodzaje śniadań hotelowych, w tym sposoby ich serwowania. W książce znajduje się również omówienie procesu przyjmowania i realizacji zamówień na usługi dodatkowe, organizowanie tych usług oraz tworzenie niezbędnej dokumentacji.
Podręcznik ten stanowi cenny zasób edukacyjny zupełnie zgodny z nowymi standardami programowymi dla przyszłych techników hotelarstwa. Oferuje nie tylko wiedzę, ale i inspirację, pomagając uczniom zrozumieć specyfikę pracy w hotelarstwie oraz rozwijać twórcze myślenie. To nieodzowna pomoc w przygotowaniach do egzaminu zawodowego, zawierająca teoretyczne zagadnienia poparte licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami, które pokazują praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ten jest przeznaczony dla uczniów, którzy przygotowują się do zawodu technika hotelarstwa i koncentruje się na kwalifikacji HGT.03 dotyczącej obsługi gości w obiektach hotelowych. Autorzy szczegółowo przedstawiają zasady zdrowego żywienia oraz metody przechowywania żywności, bielizny i zastawy stołowej. Opisują również, jak opracowywać jadłospisy oraz rozróżniać rodzaje śniadań hotelowych, w tym sposoby ich serwowania. W książce znajduje się również omówienie procesu przyjmowania i realizacji zamówień na usługi dodatkowe, organizowanie tych usług oraz tworzenie niezbędnej dokumentacji.
Podręcznik ten stanowi cenny zasób edukacyjny zupełnie zgodny z nowymi standardami programowymi dla przyszłych techników hotelarstwa. Oferuje nie tylko wiedzę, ale i inspirację, pomagając uczniom zrozumieć specyfikę pracy w hotelarstwie oraz rozwijać twórcze myślenie. To nieodzowna pomoc w przygotowaniach do egzaminu zawodowego, zawierająca teoretyczne zagadnienia poparte licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami, które pokazują praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.
