Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Obrazy świata. Wizualne reprezentacje...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka poświęcona jest literaturze, w której autorzy poprzez wizualne przedstawienia przekazują swoją wrażliwość na rzeczywistość. Twórcy nie tylko zagłębiają się w sztukę wizualizacji, ale także odwołują się do umiejętności współczesnych czytelników w zakresie interpretacji obrazowych tekstów. Wykazano, że wizualne reprezentacje służą jako narzędzie komunikacji pomiędzy pisarzem a czytelnikiem, definiując wspólne pole doświadczeń w obrębie określonej ikonosfery. Daje to twórcom możliwość poruszenia i rozwinięcia ważnych dla nich tematów, takich jak doświadczenie historyczne i przestrzenne, które kryją w sobie głębokie egzystencjalne sensy.
Analizą objęto konkretne dzieła, takie jak "Zagłada" Piotra Szewca, "Finis Silesiae" Henryka Wańka, "Zimno" Piotra Czakańskiego oraz kilka kluczowych utworów Andrzeja Stasiuka: "Dziennik okrętowy", "Dukla", "Jadąc do Babadag", "Fado", "Dojczland" i "Dziennik podany później". Problematyka wizualnych reprezentacji rzeczywistości w tych utworach stanowi samodzielny temat, a wybór tekstów literackich podkreśla różnorodność artystyczną podejść do tej kwestii.
W analizach wykorzystano szeroką gamę narzędzi, zarówno typowych dla badań literaturoznawczych, jak i wywodzących się z medioznawstwa, teorii estetycznych, historii oraz socjologii. Celem było precyzyjne wyodrębnienie oraz umiejscowienie fenomenu wizualnej reprezentacji w odpowiednim kontekście wyjaśniającym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka poświęcona jest literaturze, w której autorzy poprzez wizualne przedstawienia przekazują swoją wrażliwość na rzeczywistość. Twórcy nie tylko zagłębiają się w sztukę wizualizacji, ale także odwołują się do umiejętności współczesnych czytelników w zakresie interpretacji obrazowych tekstów. Wykazano, że wizualne reprezentacje służą jako narzędzie komunikacji pomiędzy pisarzem a czytelnikiem, definiując wspólne pole doświadczeń w obrębie określonej ikonosfery. Daje to twórcom możliwość poruszenia i rozwinięcia ważnych dla nich tematów, takich jak doświadczenie historyczne i przestrzenne, które kryją w sobie głębokie egzystencjalne sensy.
Analizą objęto konkretne dzieła, takie jak "Zagłada" Piotra Szewca, "Finis Silesiae" Henryka Wańka, "Zimno" Piotra Czakańskiego oraz kilka kluczowych utworów Andrzeja Stasiuka: "Dziennik okrętowy", "Dukla", "Jadąc do Babadag", "Fado", "Dojczland" i "Dziennik podany później". Problematyka wizualnych reprezentacji rzeczywistości w tych utworach stanowi samodzielny temat, a wybór tekstów literackich podkreśla różnorodność artystyczną podejść do tej kwestii.
W analizach wykorzystano szeroką gamę narzędzi, zarówno typowych dla badań literaturoznawczych, jak i wywodzących się z medioznawstwa, teorii estetycznych, historii oraz socjologii. Celem było precyzyjne wyodrębnienie oraz umiejscowienie fenomenu wizualnej reprezentacji w odpowiednim kontekście wyjaśniającym.
