Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
O co chodzi? Rozumienie idiomów i przenośni
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „O co chodzi? Rozumienie idiomów i przenośni” to zbiór ćwiczeń stworzonych z myślą o dzieciach z zespołem Aspergera oraz tych, które napotykają trudności w rozumieniu abstrakcyjnych znaczeń, idiomów i metafor. Sprawdza się również jako pomoc dla dzieci niesłyszących, dwujęzycznych, a także z afazją, autyzmem czy dysleksją.
Publikacja ta jest nieocenionym wsparciem dla logopedów, terapeutów, nauczycieli zarówno w szkołach specjalnych, jak i ogólnodostępnych, a także dla rodziców i opiekunów. Ćwiczenia są zaprojektowane w taki sposób, aby pomóc dzieciom zrozumieć złożoność językową poprzez systematyczne podejście do idiomów. Każde powiedzenie poznawane jest przez dziecko według ustalonego schematu: najpierw czyta opowiadanie, następnie analizuje ilustrację sytuacyjną, aby na koniec wykonać ćwiczenia wzmacniające rozumienie wieloznaczności.
Taki stopniowy proces pozwala na skuteczne odszyfrowanie znaczeń idiomatycznych w kontekście. Ćwiczenia umożliwiają dzieciom odniesienie się do doświadczeń bohaterów oraz własnych przeżyć, co stopniowo rozwija ich zdolność do pojmowania skomplikowanych pojęć językowych, takich jak idiomy i przenośnie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „O co chodzi? Rozumienie idiomów i przenośni” to zbiór ćwiczeń stworzonych z myślą o dzieciach z zespołem Aspergera oraz tych, które napotykają trudności w rozumieniu abstrakcyjnych znaczeń, idiomów i metafor. Sprawdza się również jako pomoc dla dzieci niesłyszących, dwujęzycznych, a także z afazją, autyzmem czy dysleksją.
Publikacja ta jest nieocenionym wsparciem dla logopedów, terapeutów, nauczycieli zarówno w szkołach specjalnych, jak i ogólnodostępnych, a także dla rodziców i opiekunów. Ćwiczenia są zaprojektowane w taki sposób, aby pomóc dzieciom zrozumieć złożoność językową poprzez systematyczne podejście do idiomów. Każde powiedzenie poznawane jest przez dziecko według ustalonego schematu: najpierw czyta opowiadanie, następnie analizuje ilustrację sytuacyjną, aby na koniec wykonać ćwiczenia wzmacniające rozumienie wieloznaczności.
Taki stopniowy proces pozwala na skuteczne odszyfrowanie znaczeń idiomatycznych w kontekście. Ćwiczenia umożliwiają dzieciom odniesienie się do doświadczeń bohaterów oraz własnych przeżyć, co stopniowo rozwija ich zdolność do pojmowania skomplikowanych pojęć językowych, takich jak idiomy i przenośnie.
