Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Co chodzi? rozumienie idiomów i przenośni Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "O co chodzi? Rozumienie idiomów i przenośni. Część 2" jest specjalnie stworzona z myślą o dzieciach z zespołem Aspergera oraz tych, które napotykają trudności w rozumieniu abstrakcyjnych znaczeń, idiomów i metaforycznych zwrotów. Publikacja ta odnosi się również do dzieci niesłyszących, dwujęzycznych, z afazją, autyzmem czy dysleksją, oferując wsparcie w zrozumieniu wieloznaczności językowej.
Zadania zawarte w książce są opracowane w sposób wspierający dziecko na każdym etapie zrozumienia. Proces nauki przebiega według przemyślanego schematu: zaczyna się od lektury opowiadania, następnie przechodzi do analizy sytuacyjnej ilustracji, a kończy na wykonywaniu ćwiczeń, które wspierają rozumienie wieloznaczności. Taki uporządkowany sposób nauki pomaga dzieciom uchwycić kontekstowe znaczenie idiomów.
Dzięki nawiązaniu do doświadczeń bohaterów oraz własnych dzieci, maluchy zaczynają lepiej pojmować i interpretować idiomy i metafory. "O co chodzi?" to sprawdzone wsparcie dla logopedów, terapeutów, nauczycieli oraz rodziców i opiekunów, które pomaga efektywnie i angażująco wspierać rozwój językowy młodych czytelników.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "O co chodzi? Rozumienie idiomów i przenośni. Część 2" jest specjalnie stworzona z myślą o dzieciach z zespołem Aspergera oraz tych, które napotykają trudności w rozumieniu abstrakcyjnych znaczeń, idiomów i metaforycznych zwrotów. Publikacja ta odnosi się również do dzieci niesłyszących, dwujęzycznych, z afazją, autyzmem czy dysleksją, oferując wsparcie w zrozumieniu wieloznaczności językowej.
Zadania zawarte w książce są opracowane w sposób wspierający dziecko na każdym etapie zrozumienia. Proces nauki przebiega według przemyślanego schematu: zaczyna się od lektury opowiadania, następnie przechodzi do analizy sytuacyjnej ilustracji, a kończy na wykonywaniu ćwiczeń, które wspierają rozumienie wieloznaczności. Taki uporządkowany sposób nauki pomaga dzieciom uchwycić kontekstowe znaczenie idiomów.
Dzięki nawiązaniu do doświadczeń bohaterów oraz własnych dzieci, maluchy zaczynają lepiej pojmować i interpretować idiomy i metafory. "O co chodzi?" to sprawdzone wsparcie dla logopedów, terapeutów, nauczycieli oraz rodziców i opiekunów, które pomaga efektywnie i angażująco wspierać rozwój językowy młodych czytelników.
