Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Notatnik i modlitewnik drogowy III
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Trzecia część "Notatnika i modlitewnika drogowego" autorstwa Henryka Wańka oferuje fascynujące zakończenie tej wciągającej serii dzienników, obejmującej dynamiczny okres przemian od 1984 do 2015 roku. Ta wyjątkowa forma literacka nie tylko dokumentuje, ale także odzwierciedla zmiany ustrojowe, społeczne, kulturalne oraz przemiany wewnętrzne. Wańka używa swojego tekstu jak lustra, z którego wypływa komentarz przesiąknięty nutą oniryczną, a czasem nawet ezoteryczną. W tej części czytelnicy odkryją wiele intymnych zapisków, w tym niezwykle osobiste wspomnienie Wańka jako malarza o Zdzisławie Beksińskim. Wańka wyraża się z niezwykłą wolnością, podobną do tej, jaką odczuwa wędrowca będącego bardziej na ścieżce poszukiwań niż tradycyjnego pielgrzyma. Zamiast poddawać się rutynie, Wańka staje się unikalnym symbolem nieustannego ruchu, dalekim od banalnej codzienności. W jego pisarstwie brak jest wpływów współczesnych polskich trendów literatury ruchu, takich jak teoria bieguństwa Olgi Tokarczuk, której postawy krytykuje. Karol Samsel
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Trzecia część "Notatnika i modlitewnika drogowego" autorstwa Henryka Wańka oferuje fascynujące zakończenie tej wciągającej serii dzienników, obejmującej dynamiczny okres przemian od 1984 do 2015 roku. Ta wyjątkowa forma literacka nie tylko dokumentuje, ale także odzwierciedla zmiany ustrojowe, społeczne, kulturalne oraz przemiany wewnętrzne. Wańka używa swojego tekstu jak lustra, z którego wypływa komentarz przesiąknięty nutą oniryczną, a czasem nawet ezoteryczną. W tej części czytelnicy odkryją wiele intymnych zapisków, w tym niezwykle osobiste wspomnienie Wańka jako malarza o Zdzisławie Beksińskim. Wańka wyraża się z niezwykłą wolnością, podobną do tej, jaką odczuwa wędrowca będącego bardziej na ścieżce poszukiwań niż tradycyjnego pielgrzyma. Zamiast poddawać się rutynie, Wańka staje się unikalnym symbolem nieustannego ruchu, dalekim od banalnej codzienności. W jego pisarstwie brak jest wpływów współczesnych polskich trendów literatury ruchu, takich jak teoria bieguństwa Olgi Tokarczuk, której postawy krytykuje. Karol Samsel
