Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Firmy, które osiągają szczyty rankingów, nie trafiają tam przypadkowo. Sukces wymaga dogłębnej wiedzy oraz umiejętności wychwytywania zjawisk, które często umykają innym. Kluczem jest identyfikacja obszarów wartych zaangażowania i podejmowanie trafnych decyzji strategicznych. Rozwój strategii, innowacyjna kultura oraz wybór odpowiedniego modelu biznesowego to zagadnienia o wysokim stopniu skomplikowania, ale są niezbędne dla budowy wybitnej firmy. Dlatego niezbędne są sprawdzone narzędzia.
Seria książek Strategyzer skierowana jest do wizjonerów w biznesie, w tym przedsiębiorców, kadry zarządzającej oraz liderów innowacji. Ten tom oferuje opisy kluczowych narzędzi, pomagających rozwijać modele biznesowe odporne na zmiany, zarządzać portfelem projektów oraz kształtować innowacyjną kulturę w organizacji. Ujawnia także, jak takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech dokonywały transformacji w swoich branżach i wprowadzały innowacje w swoich modelach biznesowych. Książka ta dostarcza wskazówek dotyczących tworzenia nowych silników wzrostu, modyfikacji sposobu dostarczania produktów i usług, a także maksymalizacji zysków z różnorodnych modeli biznesowych – wszystko po to, aby stworzyć niezwyciężoną firmę.
Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:
- opracować skuteczną strategię wzrostu,
- efektywnie zarządzać ryzykiem i wyprzedzać konkurentów,
- stosować najlepsze światowe modele biznesowe,
- ocenić modele biznesowe i swoją gotowość na innowacje.
Zwyciężaj, stosując najlepsze modele biznesowe!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Firmy, które osiągają szczyty rankingów, nie trafiają tam przypadkowo. Sukces wymaga dogłębnej wiedzy oraz umiejętności wychwytywania zjawisk, które często umykają innym. Kluczem jest identyfikacja obszarów wartych zaangażowania i podejmowanie trafnych decyzji strategicznych. Rozwój strategii, innowacyjna kultura oraz wybór odpowiedniego modelu biznesowego to zagadnienia o wysokim stopniu skomplikowania, ale są niezbędne dla budowy wybitnej firmy. Dlatego niezbędne są sprawdzone narzędzia.
Seria książek Strategyzer skierowana jest do wizjonerów w biznesie, w tym przedsiębiorców, kadry zarządzającej oraz liderów innowacji. Ten tom oferuje opisy kluczowych narzędzi, pomagających rozwijać modele biznesowe odporne na zmiany, zarządzać portfelem projektów oraz kształtować innowacyjną kulturę w organizacji. Ujawnia także, jak takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech dokonywały transformacji w swoich branżach i wprowadzały innowacje w swoich modelach biznesowych. Książka ta dostarcza wskazówek dotyczących tworzenia nowych silników wzrostu, modyfikacji sposobu dostarczania produktów i usług, a także maksymalizacji zysków z różnorodnych modeli biznesowych – wszystko po to, aby stworzyć niezwyciężoną firmę.
Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:
- opracować skuteczną strategię wzrostu,
- efektywnie zarządzać ryzykiem i wyprzedzać konkurentów,
- stosować najlepsze światowe modele biznesowe,
- ocenić modele biznesowe i swoją gotowość na innowacje.
Zwyciężaj, stosując najlepsze modele biznesowe!
