Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nierówności ekonomiczne a szanse edukacyjne i bezpieczeństwo społeczne dzieci i młodzieży
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesna szkoła, jako kluczowe miejsce wychowania i edukacji, staje przed koniecznością sprostania nowym wyzwaniom i adaptacji do zmieniającej się rzeczywistości społecznej. Tradycyjne metody nauczania coraz częściej nie nadążają za wymaganiami współczesnego życia, zarówno na poziomie indywidualnym, jak i społecznym, co utrudnia młodzieży otwarcie się na nowe idee i zjawiska.
Niniejsza praca koncentruje się na analizie poglądów studentów pedagogiki dotyczących ich kompetencji społecznych potrzebnych do realizacji założeń pedagogiki konstruktywistycznej. Ta koncepcja edukacyjna zakłada, że uczenie się jest centralnym elementem procesów edukacyjnych, i kładzie nacisk na eliminację barier w dostępie do edukacji dla dzieci i młodzieży z trudnych środowisk. Są to często środowiska, które nie zapewniają właściwej opieki wychowawczej i stwarzają zagrożenia dla prawidłowego procesu socjalizacji.
Praktycznym celem opracowania jest wypracowanie wskazań pedagogicznych, które mogą pomóc w popularyzacji idei społeczeństwa uczącego się oraz w zapewnieniu równego dostępu do edukacji dla wszystkich dzieci. Jest to możliwe, niezależnie od ich statusu społecznego czy ekonomicznego. Opracowanie zawiera także zalecenia dotyczące optymalizacji procesu edukacji nauczycielskiej, z naciskiem na rozwijanie szeroko rozumianych kompetencji społecznych wśród nauczycieli i wychowawców.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesna szkoła, jako kluczowe miejsce wychowania i edukacji, staje przed koniecznością sprostania nowym wyzwaniom i adaptacji do zmieniającej się rzeczywistości społecznej. Tradycyjne metody nauczania coraz częściej nie nadążają za wymaganiami współczesnego życia, zarówno na poziomie indywidualnym, jak i społecznym, co utrudnia młodzieży otwarcie się na nowe idee i zjawiska.
Niniejsza praca koncentruje się na analizie poglądów studentów pedagogiki dotyczących ich kompetencji społecznych potrzebnych do realizacji założeń pedagogiki konstruktywistycznej. Ta koncepcja edukacyjna zakłada, że uczenie się jest centralnym elementem procesów edukacyjnych, i kładzie nacisk na eliminację barier w dostępie do edukacji dla dzieci i młodzieży z trudnych środowisk. Są to często środowiska, które nie zapewniają właściwej opieki wychowawczej i stwarzają zagrożenia dla prawidłowego procesu socjalizacji.
Praktycznym celem opracowania jest wypracowanie wskazań pedagogicznych, które mogą pomóc w popularyzacji idei społeczeństwa uczącego się oraz w zapewnieniu równego dostępu do edukacji dla wszystkich dzieci. Jest to możliwe, niezależnie od ich statusu społecznego czy ekonomicznego. Opracowanie zawiera także zalecenia dotyczące optymalizacji procesu edukacji nauczycielskiej, z naciskiem na rozwijanie szeroko rozumianych kompetencji społecznych wśród nauczycieli i wychowawców.
