Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nie tylko siłą rzeczy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zmagania nauczycielek z wiejskich szkół podstawowych w dążeniu do autonomii stanowią centralny temat tej książki. Ich codzienność naznaczona jest wieloma formami opresji, związanych zarówno z ich osobistymi doświadczeniami, jak i wpływami zewnętrznymi oraz szerszą sytuacją ekonomiczną, historyczną i polityczną. Dochodzą do tego także uwarunkowania społeczno-kulturowe, które kształtują ich życiową ścieżkę. Te nauczycielki, choć czasem poddają się tym ograniczeniom, w innych sytuacjach nie wahają się walczyć o swoją niezależność. Jednocześnie odgrywają kluczową rolę w procesie wyzwalania swoich społeczności, oferując dzieciom edukację sprzyjającą emancypacji. Ich różnorodne reakcje na opresję pokazują ich złożoność, co wpisuje się w koncepcję dwuznaczności Simone de Beauvoir. Ta perspektywa pozwala na lepsze zrozumienie etycznych dylematów, z którymi się mierzą, i przybliżenie się do ich autentycznych przeżyć.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zmagania nauczycielek z wiejskich szkół podstawowych w dążeniu do autonomii stanowią centralny temat tej książki. Ich codzienność naznaczona jest wieloma formami opresji, związanych zarówno z ich osobistymi doświadczeniami, jak i wpływami zewnętrznymi oraz szerszą sytuacją ekonomiczną, historyczną i polityczną. Dochodzą do tego także uwarunkowania społeczno-kulturowe, które kształtują ich życiową ścieżkę. Te nauczycielki, choć czasem poddają się tym ograniczeniom, w innych sytuacjach nie wahają się walczyć o swoją niezależność. Jednocześnie odgrywają kluczową rolę w procesie wyzwalania swoich społeczności, oferując dzieciom edukację sprzyjającą emancypacji. Ich różnorodne reakcje na opresję pokazują ich złożoność, co wpisuje się w koncepcję dwuznaczności Simone de Beauvoir. Ta perspektywa pozwala na lepsze zrozumienie etycznych dylematów, z którymi się mierzą, i przybliżenie się do ich autentycznych przeżyć.
