Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi" zagłębia się w zagadnienia związane z efektywnym nauczaniem opartym na zasadach neuronauk. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak można tworzyć przyjazne dla mózgu środowisko edukacyjne?
Ta publikacja jest niezwykle wartościowym kompendium wiedzy, wynikającym z licznych badań dziedzin powiązanych z neuronauką. Postępy w tych obszarach pozwalają na weryfikację metod edukacyjnych stosowanych w różnorodnych środowiskach - od przedszkoli, przez szkoły, aż po domowe nauczanie.
Autorka podkreśla, że środowisko, które sami tworzymy, ma kluczowy wpływ na rozwój młodego umysłu. Jest to szczególnie istotne, gdyż część istniejących przekonań pedagogicznych to mity, które neurobiolodzy obalają. Wiele z nich to produkty wygody nauczycieli i rodziców. Mózg dziecka zaczyna się rozwijać od najwcześniejszych lat, dlatego kluczowe jest zrozumienie i odpowiednie podejście do procesu uczenia się. Książka kierowana jest do studentów pedagogiki, nauczycieli oraz rodziców, którzy mierzą się z wyzwaniami edukacyjnymi. Wiedza o mechanizmach efektywnego uczenia się nie może być ignorowana.
Dr Marzena Żylińska, specjalistka w zakresie metodyki i neurodydaktyki, promuje nową kulturę edukacyjną czerpiącą z neuronauk. Jako wykładowczyni Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Toruniu, stawia na kreatywne użycie nowych technologii w edukacji, podkreślając ich rosnące znaczenie w procesie nauczania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi" zagłębia się w zagadnienia związane z efektywnym nauczaniem opartym na zasadach neuronauk. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak można tworzyć przyjazne dla mózgu środowisko edukacyjne?
Ta publikacja jest niezwykle wartościowym kompendium wiedzy, wynikającym z licznych badań dziedzin powiązanych z neuronauką. Postępy w tych obszarach pozwalają na weryfikację metod edukacyjnych stosowanych w różnorodnych środowiskach - od przedszkoli, przez szkoły, aż po domowe nauczanie.
Autorka podkreśla, że środowisko, które sami tworzymy, ma kluczowy wpływ na rozwój młodego umysłu. Jest to szczególnie istotne, gdyż część istniejących przekonań pedagogicznych to mity, które neurobiolodzy obalają. Wiele z nich to produkty wygody nauczycieli i rodziców. Mózg dziecka zaczyna się rozwijać od najwcześniejszych lat, dlatego kluczowe jest zrozumienie i odpowiednie podejście do procesu uczenia się. Książka kierowana jest do studentów pedagogiki, nauczycieli oraz rodziców, którzy mierzą się z wyzwaniami edukacyjnymi. Wiedza o mechanizmach efektywnego uczenia się nie może być ignorowana.
Dr Marzena Żylińska, specjalistka w zakresie metodyki i neurodydaktyki, promuje nową kulturę edukacyjną czerpiącą z neuronauk. Jako wykładowczyni Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Toruniu, stawia na kreatywne użycie nowych technologii w edukacji, podkreślając ich rosnące znaczenie w procesie nauczania.
