Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak dokonujesz zakupu różnych produktów? Weźmy na przykład mleko. Szukasz czegoś do dodania do porannej kawy czy miski z płatkami zbożowymi. Jednak stając przed sklepową półką pełną dziesięciu różnych rodzajów mleka, które z nich wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie tuż przed sięgnięciem po konkretną karton czy butelkę? Gdy masz przed sobą dziesięć rodzajów mleka, które w zasadzie są identyczne, mają podobną cenę i są tak samo dostępne, zaczynasz kierować się historią produktu, a nie samym produktem. Reklamodawcy od dawna zdają sobie z tego sprawę i nie skupiają się na samym mleku, ale na opowieściach o szczęśliwych krowach, które je dały.
Historie to jedno z najpotężniejszych narzędzi, które posiadamy. Nasz mózg został zaprojektowany, by reagować na opowieści. Od baśni i legend po plotki – opowieści towarzyszą nam od wieków. Duża skuteczność reklam, programów telewizyjnych i książek wynika z ich emocjonalnego ładunku, który porusza odbiorców w sposób, którego nie zawsze jesteśmy świadomi. Ta książka zabierze Cię w pasjonującą wyprawę do krainy opowieści. Poznasz, dlaczego historie tak silnie wpływają na nas i innych, skąd się wzięły i jakie pełnią funkcje. Dowiesz się, w jakich okolicznościach działają najlepiej oraz jak samodzielnie tworzyć skuteczne opowieści. Rozszyfrujemy wspólnie kod, który pozwoli Ci samodzielnie kreować porywające historie.
Zastanawiasz się, czy ta książka jest dla Ciebie? Oczywiście, że tak! Jeśli jesteś związany z promocją, reklamą, czy marketingiem, odkryjesz tu praktyczne porady na temat komunikacji. Jeśli pracujesz z ludźmi jako trener czy nauczyciel, znajdziesz nowe pomysły na przekazywanie wiedzy. A jeśli często występujesz publicznie, znajdziesz wskazówki, jak zainteresować swoją opowieścią słuchaczy. Jesteś gotów na tę podróż? Przygotuj się, bo zaczynamy… od końca świata.
Paweł Tkaczyk, autor książki, zarabia na opowiadaniu historii. Czasem przedstawia je na kartach książek, takich jak „Zakamarki marki”, które zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem porusza tłumy podczas swoich wystąpień na prestiżowych konferencjach w Polsce i za granicą. Wyróżniony przez Onet jako jedna z 50 czołowych osobowości polskiego internetu, od 2000 roku pomaga klientom w budowaniu ich własnych, mocnych marek poprzez opowiadanie unikalnych historii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
31.49 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 2 szt.
Jak dokonujesz zakupu różnych produktów? Weźmy na przykład mleko. Szukasz czegoś do dodania do porannej kawy czy miski z płatkami zbożowymi. Jednak stając przed sklepową półką pełną dziesięciu różnych rodzajów mleka, które z nich wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie tuż przed sięgnięciem po konkretną karton czy butelkę? Gdy masz przed sobą dziesięć rodzajów mleka, które w zasadzie są identyczne, mają podobną cenę i są tak samo dostępne, zaczynasz kierować się historią produktu, a nie samym produktem. Reklamodawcy od dawna zdają sobie z tego sprawę i nie skupiają się na samym mleku, ale na opowieściach o szczęśliwych krowach, które je dały.
Historie to jedno z najpotężniejszych narzędzi, które posiadamy. Nasz mózg został zaprojektowany, by reagować na opowieści. Od baśni i legend po plotki – opowieści towarzyszą nam od wieków. Duża skuteczność reklam, programów telewizyjnych i książek wynika z ich emocjonalnego ładunku, który porusza odbiorców w sposób, którego nie zawsze jesteśmy świadomi. Ta książka zabierze Cię w pasjonującą wyprawę do krainy opowieści. Poznasz, dlaczego historie tak silnie wpływają na nas i innych, skąd się wzięły i jakie pełnią funkcje. Dowiesz się, w jakich okolicznościach działają najlepiej oraz jak samodzielnie tworzyć skuteczne opowieści. Rozszyfrujemy wspólnie kod, który pozwoli Ci samodzielnie kreować porywające historie.
Zastanawiasz się, czy ta książka jest dla Ciebie? Oczywiście, że tak! Jeśli jesteś związany z promocją, reklamą, czy marketingiem, odkryjesz tu praktyczne porady na temat komunikacji. Jeśli pracujesz z ludźmi jako trener czy nauczyciel, znajdziesz nowe pomysły na przekazywanie wiedzy. A jeśli często występujesz publicznie, znajdziesz wskazówki, jak zainteresować swoją opowieścią słuchaczy. Jesteś gotów na tę podróż? Przygotuj się, bo zaczynamy… od końca świata.
Paweł Tkaczyk, autor książki, zarabia na opowiadaniu historii. Czasem przedstawia je na kartach książek, takich jak „Zakamarki marki”, które zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem porusza tłumy podczas swoich wystąpień na prestiżowych konferencjach w Polsce i za granicą. Wyróżniony przez Onet jako jedna z 50 czołowych osobowości polskiego internetu, od 2000 roku pomaga klientom w budowaniu ich własnych, mocnych marek poprzez opowiadanie unikalnych historii.