Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego - Jones Calvin, Ryan Damian -
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Co stoi za sukcesem niektórych kampanii marketingowych, które pomimo skromnych środków finansowych osiągają imponujące rezultaty? Czy istnieje sposób na zdobycie szerokiego grona odbiorców bez konieczności ponoszenia ogromnych wydatków? Damian Ryan i Calvin Jones, uznawani specjaliści w obszarze marketingu cyfrowego, w swojej książce przedstawiają analizę 25 wyjątkowo efektywnych kampanii. W tych działaniach skutecznie zastosowano nowoczesne narzędzia takie jak interaktywne strony internetowe, media społecznościowe, aplikacje na urządzenia mobilne, gry online dla wielu graczy, a także filmy oraz grafiki generowane komputerowo.
Wybór tych kampanii autorzy oparli na kilku kluczowych kryteriach, do których należą praktyczność, efektywne wykorzystanie nowoczesnych technologii, kreatywność, innowacyjność i mierzalna skuteczność działań. Książka "Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego" jest świetnym źródłem wiedzy nie tylko dla pracowników sektora marketingowego, ale także dla wszystkich zainteresowanych marketingiem cyfrowym i pragnących dowiedzieć się, co jest kluczem do sukcesu w tej dziedzinie.
Informacje zawarte w opisie pochodzą od wydawcy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Co stoi za sukcesem niektórych kampanii marketingowych, które pomimo skromnych środków finansowych osiągają imponujące rezultaty? Czy istnieje sposób na zdobycie szerokiego grona odbiorców bez konieczności ponoszenia ogromnych wydatków? Damian Ryan i Calvin Jones, uznawani specjaliści w obszarze marketingu cyfrowego, w swojej książce przedstawiają analizę 25 wyjątkowo efektywnych kampanii. W tych działaniach skutecznie zastosowano nowoczesne narzędzia takie jak interaktywne strony internetowe, media społecznościowe, aplikacje na urządzenia mobilne, gry online dla wielu graczy, a także filmy oraz grafiki generowane komputerowo.
Wybór tych kampanii autorzy oparli na kilku kluczowych kryteriach, do których należą praktyczność, efektywne wykorzystanie nowoczesnych technologii, kreatywność, innowacyjność i mierzalna skuteczność działań. Książka "Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego" jest świetnym źródłem wiedzy nie tylko dla pracowników sektora marketingowego, ale także dla wszystkich zainteresowanych marketingiem cyfrowym i pragnących dowiedzieć się, co jest kluczem do sukcesu w tej dziedzinie.
Informacje zawarte w opisie pochodzą od wydawcy.
