Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
My i świat wokół nas. Karty pracy dla uczniów...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka pt. „My i świat wokół nas” to wszechstronne narzędzie dydaktyczne skierowane do nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami o umiarkowanej i znacznej niepełnosprawności intelektualnej, również z tymi z różnymi sprzężeniami oraz trudnościami w uczeniu się. Jest także pomocna dla rodziców, którzy chcą kontynuować edukację swoich dzieci w domu.
Publikacja znajduje zastosowanie w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, podczas zajęć rewalidacyjnych, a także sprawdzi się jako narzędzie diagnostyczne. Umożliwia identyfikację deficytów uczniów oraz zaplanowanie odpowiedniej terapii.
Zawarte karty pracy i ćwiczenia są zgodne z programem nauczania MEiN i są dostosowane do specyfiki nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Twórcy zadbali, aby zadania były elastyczne pod względem poziomu trudności, co pozwala na ich dostosowanie do indywidualnych potrzeb i umiejętności uczniów. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie umiejętności czytania, pisania, mówienia, liczenia oraz logicznego myślenia. Zakres tematyczny obejmuje rozwijanie zrozumienia mowy oraz poznawanie i nazywanie różnych przedmiotów, czynności i zjawisk.
Materiały edukacyjne są zorganizowane w cztery zestawy kart pracy, oznaczone odpowiednio jako „Jesień”, „Zima”, „Wiosna” i „Lato”, co sprawia, że nadają się do wykorzystania przez cały rok szkolny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka pt. „My i świat wokół nas” to wszechstronne narzędzie dydaktyczne skierowane do nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami o umiarkowanej i znacznej niepełnosprawności intelektualnej, również z tymi z różnymi sprzężeniami oraz trudnościami w uczeniu się. Jest także pomocna dla rodziców, którzy chcą kontynuować edukację swoich dzieci w domu.
Publikacja znajduje zastosowanie w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, podczas zajęć rewalidacyjnych, a także sprawdzi się jako narzędzie diagnostyczne. Umożliwia identyfikację deficytów uczniów oraz zaplanowanie odpowiedniej terapii.
Zawarte karty pracy i ćwiczenia są zgodne z programem nauczania MEiN i są dostosowane do specyfiki nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Twórcy zadbali, aby zadania były elastyczne pod względem poziomu trudności, co pozwala na ich dostosowanie do indywidualnych potrzeb i umiejętności uczniów. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie umiejętności czytania, pisania, mówienia, liczenia oraz logicznego myślenia. Zakres tematyczny obejmuje rozwijanie zrozumienia mowy oraz poznawanie i nazywanie różnych przedmiotów, czynności i zjawisk.
Materiały edukacyjne są zorganizowane w cztery zestawy kart pracy, oznaczone odpowiednio jako „Jesień”, „Zima”, „Wiosna” i „Lato”, co sprawia, że nadają się do wykorzystania przez cały rok szkolny.
