Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Muzyczne inspiracje. Przygody z muzyką i wyobraźnią
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Muzyczne inspiracje" autorstwa Romualdy Ławrowskiej wprowadza nowatorską Metodę Aktywnego Słuchania Muzyki. Podejście to, obejmujące zarówno teoretyczne założenia, cele, jak i praktyczne wskazówki zawarte w 13 scenariuszach, łączy najnowsze odkrycia naukowe dotyczące rozwoju dziecka. W metodzie uwzględniono pedagogikę, psychologię, teorię poznania oraz neurodydaktykę, co czyni ją integralną częścią edukacji zintegrowanej w przedszkolach oraz klasach 1-3.
Romy Ławrowska stwarza nowe możliwości wrażliwości muzycznej dzieci, co podkreśla prof. dr hab. Bożena Muchacka, zauważając brak innych tak wszechstronnych prac w tej dziedzinie. Zaangażowanie autorów w rozwijanie dziecięcej wyobraźni i umożliwienie im pełnego doświadczania muzyki zasługuje na szczególne uznanie. Dzieci korzystające z tej metody mogą intensywnie przeżywać muzykę oraz wyrażać swoje emocje i skojarzenia.
Zdaniem prof. Rafała Majznera książka będzie cennym nabytkiem dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych i muzycznych I stopnia, służąc również studentom kierunków pedagogicznych. Dodatkowo może inspirować rodziców do zaznajamiania dzieci z klasycznym pięknem muzyki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Muzyczne inspiracje" autorstwa Romualdy Ławrowskiej wprowadza nowatorską Metodę Aktywnego Słuchania Muzyki. Podejście to, obejmujące zarówno teoretyczne założenia, cele, jak i praktyczne wskazówki zawarte w 13 scenariuszach, łączy najnowsze odkrycia naukowe dotyczące rozwoju dziecka. W metodzie uwzględniono pedagogikę, psychologię, teorię poznania oraz neurodydaktykę, co czyni ją integralną częścią edukacji zintegrowanej w przedszkolach oraz klasach 1-3.
Romy Ławrowska stwarza nowe możliwości wrażliwości muzycznej dzieci, co podkreśla prof. dr hab. Bożena Muchacka, zauważając brak innych tak wszechstronnych prac w tej dziedzinie. Zaangażowanie autorów w rozwijanie dziecięcej wyobraźni i umożliwienie im pełnego doświadczania muzyki zasługuje na szczególne uznanie. Dzieci korzystające z tej metody mogą intensywnie przeżywać muzykę oraz wyrażać swoje emocje i skojarzenia.
Zdaniem prof. Rafała Majznera książka będzie cennym nabytkiem dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych i muzycznych I stopnia, służąc również studentom kierunków pedagogicznych. Dodatkowo może inspirować rodziców do zaznajamiania dzieci z klasycznym pięknem muzyki.
