Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Młodzież w perspektywie edukacyjnej, społecznej, kulturowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja ta jest częścią serii Edukacja-Kultura-Społeczeństwo, opracowanej przez Zakład Dydaktyki Historii i WOS Instytutu Historycznego Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka stanowi wynik konferencji zatytułowanej Młodzież w perspektywie edukacyjnej, społecznej i kulturowej. Składa się z piętnastu artykułów, napisanych przez historyków, praktyków z zakresu edukacji oraz doktorantów, które wspólnie tworzą spójną analizę młodzieży z różnych punktów widzenia. Publikacja zawiera rozważania teoretyczne dotyczące dydaktyki, w tym analizy reform oświatowych z perspektywy podmiotowości ucznia, a także praktyczne pomysły na pracę z młodzieżą, takie jak realizacja projektów studenckich, wykorzystanie zajęć pozalekcyjnych do zwiększania zaangażowania uczniów, czy też wykorzystanie muzyki w nauczaniu i kształtowaniu postaw. Nie zabrakło również wyników badań empirycznych, które ukazują świadomość młodego pokolenia w zakresie postrzegania szkoły i instytucji naukowych oraz omawiają możliwości edukacyjne, jakie mają młodzi Polacy przebywający na emigracji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja ta jest częścią serii Edukacja-Kultura-Społeczeństwo, opracowanej przez Zakład Dydaktyki Historii i WOS Instytutu Historycznego Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka stanowi wynik konferencji zatytułowanej Młodzież w perspektywie edukacyjnej, społecznej i kulturowej. Składa się z piętnastu artykułów, napisanych przez historyków, praktyków z zakresu edukacji oraz doktorantów, które wspólnie tworzą spójną analizę młodzieży z różnych punktów widzenia. Publikacja zawiera rozważania teoretyczne dotyczące dydaktyki, w tym analizy reform oświatowych z perspektywy podmiotowości ucznia, a także praktyczne pomysły na pracę z młodzieżą, takie jak realizacja projektów studenckich, wykorzystanie zajęć pozalekcyjnych do zwiększania zaangażowania uczniów, czy też wykorzystanie muzyki w nauczaniu i kształtowaniu postaw. Nie zabrakło również wyników badań empirycznych, które ukazują świadomość młodego pokolenia w zakresie postrzegania szkoły i instytucji naukowych oraz omawiają możliwości edukacyjne, jakie mają młodzi Polacy przebywający na emigracji.
