Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czarowanie na ekranie!
krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja
Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!
Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
Na pomoc czarodziejowi
Korespondencja
To, czego nigdy nie było
Drugi stopień wtajemniczenia
Porwanie
Karciane pola
Księga Czarów
Hokus, fokus, pokus
Pierwsze spotkanie z kotem
Budujemy grę
Najtrudniejsze zagadnienia
Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czarowanie na ekranie!
krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja
Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!
Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
Na pomoc czarodziejowi
Korespondencja
To, czego nigdy nie było
Drugi stopień wtajemniczenia
Porwanie
Karciane pola
Księga Czarów
Hokus, fokus, pokus
Pierwsze spotkanie z kotem
Budujemy grę
Najtrudniejsze zagadnienia
Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania!
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 5.19 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 296
Rok wydania: 2016
Rozmiar: 16 x 24 mm
ID: 9788328312760
Autorzy: Paweł Borkowski, Agnieszka Borkowska
Wydawnictwo: Helion
Inne wydania książki: Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
5.19 zł
widoczne ślady używania
-
5.19 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 34.71 zł 39.90 zł
20.64 zł
jak nowa
-
20.64 zł
jak nowa
Taniej o 19.26 zł 39.90 zł
Inne książki: Paweł Borkowski
13.89 zł
jak nowa
-
13.89 zł
jak nowa
Taniej o 10.11 zł 24.00 zł
5.19 zł
widoczne ślady używania
-
5.19 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 34.71 zł 39.90 zł
20.64 zł
jak nowa
-
20.64 zł
jak nowa
Taniej o 19.26 zł 39.90 zł
38.49 zł
dobry
-
38.49 zł
dobry
Taniej o 30.51 zł 69.00 zł
42.44 zł
nowa
-
42.44 zł
nowa
Taniej o 56.56 zł 99.00 zł
Inne książki: Pozostałe książki
66.45 zł
jak nowa
-
66.45 zł
jak nowa
28.83 zł
jak nowa
-
28.83 zł
jak nowa
Taniej o 11.16 zł 39.99 zł
51.39 zł
jak nowa
-
51.39 zł
jak nowa
63.65 zł
nowa
-
63.65 zł
nowa
Taniej o 16.05 zł 79.70 zł
34.28 zł
jak nowa
-
34.28 zł
jak nowa
Taniej o 44.72 zł 79.00 zł
31.49 zł
jak nowa
-
31.49 zł
jak nowa
-
31.65 zł
dobry
Taniej o 23.50 zł 54.99 zł
66.25 zł
dobry
-
66.25 zł
dobry
Taniej o 42.75 zł 109.00 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew