Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Mierzenie wyników szkoleń
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Organizacje coraz baczniejszą uwagę zwracają na to, jak wydatki na szkolenia przekładają się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa: co szkolenie wniosło do działalności firmy i jak się przyczyniło do zwiększenia zysków. Niniejsza książka, napisana przez dwóch ekspertów w dziedzinie mierzenia i usprawniania programów szkoleniowych, krok po kroku pokazuje, jak dokonać rzetelnej oceny programu za pomocą sześciu wskaźników dających odpowiedź na następujące pytania:Czy uczestnicy mieli poczucie, że program pozwolił im zdobyć nowe umiejętności, których mogą używać? Czego tak naprawdę się nauczyli? Jak zdobyte umiejętności i wiedza zostały zastosowane w pracy? Jaki był efekt biznesowy programu? Jaki był uchwytny, mierzalny zwrot z inwestycji? Czy program przyniósł korzyści niematerialne, a jeśli tak, to jakie? Wystarczy zastosować przedstawione tu sprawdzone metody, narzędzia, arkusze robocze i listy kontrolne, by dokonać przełomu w mierzeniu sukcesów swoich programów szkoleniowych. Współczesne szkolenia są zbyt kosztowne, a skutki ich nieefektywności zbyt dalekosiężne, by zdawać się na przypadek.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Organizacje coraz baczniejszą uwagę zwracają na to, jak wydatki na szkolenia przekładają się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa: co szkolenie wniosło do działalności firmy i jak się przyczyniło do zwiększenia zysków. Niniejsza książka, napisana przez dwóch ekspertów w dziedzinie mierzenia i usprawniania programów szkoleniowych, krok po kroku pokazuje, jak dokonać rzetelnej oceny programu za pomocą sześciu wskaźników dających odpowiedź na następujące pytania:Czy uczestnicy mieli poczucie, że program pozwolił im zdobyć nowe umiejętności, których mogą używać? Czego tak naprawdę się nauczyli? Jak zdobyte umiejętności i wiedza zostały zastosowane w pracy? Jaki był efekt biznesowy programu? Jaki był uchwytny, mierzalny zwrot z inwestycji? Czy program przyniósł korzyści niematerialne, a jeśli tak, to jakie? Wystarczy zastosować przedstawione tu sprawdzone metody, narzędzia, arkusze robocze i listy kontrolne, by dokonać przełomu w mierzeniu sukcesów swoich programów szkoleniowych. Współczesne szkolenia są zbyt kosztowne, a skutki ich nieefektywności zbyt dalekosiężne, by zdawać się na przypadek.