Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Między lingwistyką a pedagogiką
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbiór tekstów zawartych w tym tomie koncentruje się na zagadnieniach glottodydaktyki i pedeutologii, definiując szczegółowy obszar interdyscyplinarnych badań prowadzonych przez autorów. Znajdziemy tu analizy lingwistyczne zorientowane na glottodydaktykę, które badają określony kontekst oraz artykuły pedeutologiczne opracowane przez pedagogów, którzy łączą swoje doświadczenia z przestrzenią językoznawczą. Glottodydaktyka i pedeutologia nie tylko eksplorują tematy związane z edukacyjnym kontekstem, ale również w ramach tego dialogu wdrażają rozbudowane teorie filozoficzne dotyczące edukacji językowej i pedagogicznej. Każdy z zawartych w książce tekstów ukazuje stworzone przez nas połączenia teoretyczne i metodologiczne o interdyscyplinarnym charakterze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbiór tekstów zawartych w tym tomie koncentruje się na zagadnieniach glottodydaktyki i pedeutologii, definiując szczegółowy obszar interdyscyplinarnych badań prowadzonych przez autorów. Znajdziemy tu analizy lingwistyczne zorientowane na glottodydaktykę, które badają określony kontekst oraz artykuły pedeutologiczne opracowane przez pedagogów, którzy łączą swoje doświadczenia z przestrzenią językoznawczą. Glottodydaktyka i pedeutologia nie tylko eksplorują tematy związane z edukacyjnym kontekstem, ale również w ramach tego dialogu wdrażają rozbudowane teorie filozoficzne dotyczące edukacji językowej i pedagogicznej. Każdy z zawartych w książce tekstów ukazuje stworzone przez nas połączenia teoretyczne i metodologiczne o interdyscyplinarnym charakterze.
