Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metody TQM w zarządzaniu firmą
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi kompleksowe opracowanie kluczowych metod i technik zarządzania jakością, które są niezbędne do efektywnego wdrożenia Total Quality Management (TQM) w firmach. Autorzy koncentrują się na omówieniu zarówno siedmiu "klasycznych", jak i siedmiu "nowych" metod TQM, a także przedstawiają szereg innych narzędzi, z powodzeniem wykorzystywanych przez japońskich menedżerów. Zajmują się analizą ich praktycznego zastosowania na różnych etapach, takich jak doskonalenie organizacyjne, rozwiązywanie problemów, zarządzanie strategiczne oraz tworzenie i funkcjonowanie systemu zarządzania jakością zgodnie z modelem PN-EN ISO 9001:2009.
Publikacja ta to cenny przewodnik dla osób poszukujących innowacyjnych sposobów na ulepszenie działania organizacji oraz rozwój własnych kompetencji menedżerskich.
Autorzy książki to Marek Ćwiklicki i Hubert Obora. Marek Ćwiklicki, doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, działa jako naukowiec w Katedrze Metod Organizacji i Zarządzania. Współpracuje z firmami doradczymi i szkoleniowymi, zajmując się racjonalizacją i implementacją metod zarządzania w organizacjach. Jest również członkiem TNOiK. Hubert Obora, również doktor nauk ekonomicznych i absolwent UE w Krakowie, pracuje jako adiunkt w tej samej katedrze. Specjalizuje się w Total Quality Management i Technology Management, posiada certyfikat Loyola Marymount University z Los Angeles i realizował liczne projekty związane z doskonaleniem systemów zarządzania jakością.
Według prof. dr hab. Jana Antoszkiewicza, książka jest interesującym zbiorem różnorodnych metod stosowanych w TQM, przydatnych nie tylko w zakresie zarządzania jakością, ale również innych projektów organizacyjnych i zarządczych. Autorzy przyjęli podejście metodologiczne, skupiając się na praktycznych aplikacjach, co wzbogacili o przykłady z praktyki firm zagranicznych oraz polskich.
Z kolei Mariusz Bryke z KAIZEN Institute Polska podkreśla, że książka nie tylko rozwija wiedzę czytelnika, ale również porządkuje informacje o metodach i technikach zarządzania jakością. Zaznacza, że kluczem do sukcesu w implementacji metod TQM jest ich integracja w procesie ciągłego doskonalenia. Już w pierwszym rozdziale autorzy wprowadzają koncepcję kaizen, czyli nieustannego poprawiania się małymi krokami przez wszystkich, oraz umiejscawiają narzędzia zarządcze w cyklu PDCA.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi kompleksowe opracowanie kluczowych metod i technik zarządzania jakością, które są niezbędne do efektywnego wdrożenia Total Quality Management (TQM) w firmach. Autorzy koncentrują się na omówieniu zarówno siedmiu "klasycznych", jak i siedmiu "nowych" metod TQM, a także przedstawiają szereg innych narzędzi, z powodzeniem wykorzystywanych przez japońskich menedżerów. Zajmują się analizą ich praktycznego zastosowania na różnych etapach, takich jak doskonalenie organizacyjne, rozwiązywanie problemów, zarządzanie strategiczne oraz tworzenie i funkcjonowanie systemu zarządzania jakością zgodnie z modelem PN-EN ISO 9001:2009.
Publikacja ta to cenny przewodnik dla osób poszukujących innowacyjnych sposobów na ulepszenie działania organizacji oraz rozwój własnych kompetencji menedżerskich.
Autorzy książki to Marek Ćwiklicki i Hubert Obora. Marek Ćwiklicki, doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, działa jako naukowiec w Katedrze Metod Organizacji i Zarządzania. Współpracuje z firmami doradczymi i szkoleniowymi, zajmując się racjonalizacją i implementacją metod zarządzania w organizacjach. Jest również członkiem TNOiK. Hubert Obora, również doktor nauk ekonomicznych i absolwent UE w Krakowie, pracuje jako adiunkt w tej samej katedrze. Specjalizuje się w Total Quality Management i Technology Management, posiada certyfikat Loyola Marymount University z Los Angeles i realizował liczne projekty związane z doskonaleniem systemów zarządzania jakością.
Według prof. dr hab. Jana Antoszkiewicza, książka jest interesującym zbiorem różnorodnych metod stosowanych w TQM, przydatnych nie tylko w zakresie zarządzania jakością, ale również innych projektów organizacyjnych i zarządczych. Autorzy przyjęli podejście metodologiczne, skupiając się na praktycznych aplikacjach, co wzbogacili o przykłady z praktyki firm zagranicznych oraz polskich.
Z kolei Mariusz Bryke z KAIZEN Institute Polska podkreśla, że książka nie tylko rozwija wiedzę czytelnika, ale również porządkuje informacje o metodach i technikach zarządzania jakością. Zaznacza, że kluczem do sukcesu w implementacji metod TQM jest ich integracja w procesie ciągłego doskonalenia. Już w pierwszym rozdziale autorzy wprowadzają koncepcję kaizen, czyli nieustannego poprawiania się małymi krokami przez wszystkich, oraz umiejscawiają narzędzia zarządcze w cyklu PDCA.
