Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metody stymulowania rozwoju słownictwa w języku...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka skierowana jest do osób interesujących się problematyką dwujęzyczności oraz pragnących wspierać rozwój słownictwa polskich dzieci mieszkających za granicą. Tytuł wyraźnie wskazuje na obszar badań i kontekst dwujęzyczności, które stanowią sedno tej publikacji. Autorka przeprowadziła staranne analizy i praktyczne weryfikacje swoich wniosków, co stanowi ważny wkład w zagadnienia lingwistyki stosowanej i szeroko pojętej humanistyki. Jednym z kluczowych celów pracy była ocena skuteczności różnych metod rozwijania słownictwa u dzieci przebywających na emigracji, z naciskiem na nowoczesne podejścia. Książka przedstawia i porównuje dwa przeciwstawne podejścia do stymulacji językowej: tradycyjną metodę, polegającą na nauce poprzez słuchanie, oraz nowoczesną, wykorzystującą multimediowe narzędzia dostępne online. Opisane w publikacji autorskie narzędzia oferują praktyczne zastosowanie, co może być szczególnie wartościowe dla nauczycieli, terapeutów czy rodziców, którzy szukają efektywnych sposobów wspomagania rozwoju leksyki u dzieci na emigracji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka skierowana jest do osób interesujących się problematyką dwujęzyczności oraz pragnących wspierać rozwój słownictwa polskich dzieci mieszkających za granicą. Tytuł wyraźnie wskazuje na obszar badań i kontekst dwujęzyczności, które stanowią sedno tej publikacji. Autorka przeprowadziła staranne analizy i praktyczne weryfikacje swoich wniosków, co stanowi ważny wkład w zagadnienia lingwistyki stosowanej i szeroko pojętej humanistyki. Jednym z kluczowych celów pracy była ocena skuteczności różnych metod rozwijania słownictwa u dzieci przebywających na emigracji, z naciskiem na nowoczesne podejścia. Książka przedstawia i porównuje dwa przeciwstawne podejścia do stymulacji językowej: tradycyjną metodę, polegającą na nauce poprzez słuchanie, oraz nowoczesną, wykorzystującą multimediowe narzędzia dostępne online. Opisane w publikacji autorskie narzędzia oferują praktyczne zastosowanie, co może być szczególnie wartościowe dla nauczycieli, terapeutów czy rodziców, którzy szukają efektywnych sposobów wspomagania rozwoju leksyki u dzieci na emigracji.
