InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Najważniejsze nowości w 5. wydaniu omówiono m.in.:
nowe regulacje dotyczące nadzoru pedagogicznego (wrześniowe zmiany prawne) m.in. nowa, zwiększona rola kuratora oświaty w procesie nadzoru szkół, dyrektorów szkół;
zmiany w zakresie form nadzoru pedagogicznego (m.in. rezygnacja z wykorzystania ewaluacji szkolnej) kontrola i wspomaganie;
nowe przepisy dotyczące egzaminów maturalnych, egzaminu ósmoklasisty, ze szczególnym uwzględnieniem regulacji okresu pandemii (poprzedni, bieżący rok szkolny oraz rok szkolny 2022/2023) zmiany zakresu formy egzaminów, nowe regulacje dotyczące egzaminu ósmoklasisty;
nowe wymagania dotyczące podręczników szkolnych;
nowe rozwiązania prawne dotyczące gospodarki finansowej szkół, ze szczególnym uwzględnieniem regulacji nowego Prawa zamówień publicznych, m.in. scentralizowane formy procesu zakupowego dla oświaty (ilustracja przykładowymi rozwiązaniami, obliczeniami);
kształcenie na odległość, czyli nauka zdalna przedstawienie sytuacji po ponad roku doświadczeń, wskazanie możliwych działań, wykorzystania programów umożliwiających proces nauki zdalnej, wskazanie korzystnych stron tej formy edukacji, z przykładowym planem działań przygotowujących szkołę (uczniów, kadrę nauczycielską, ale także rodziców/opiekunów) do sprawnego przechodzenia w tryb nauki zdalnej, gdy zaistnieje taka potrzeba;
nowe rozporządzenia unijne umożliwiające współfinansowanie nowych projektów edukacyjnych (Priorytety Inwestycyjne), m.in. tzw. mobilności ponadnarodowej młodych ludzi (w ramach programu PO WER) w sektorach szkolnictwa wyższego, kształcenia zawodowego, edukacji szkolnej, młodzieży, ale też edukacji dorosłych;
zestawienie aktualnych unijnych programów edukacyjnych;
zarządzanie placówką edukacyjną w sytuacji kryzysowej, m.in. związanej z pandemią: prawne narzędzia w czasie kryzysu, zawieszenie niektórych regulacji prawnych itp.;
nowe materiały dotyczące budowania strategii oświatowej szkoły, planowanie, etapy realizacji, dokumenty strategii pomoc w zarządzaniu placówką oświatową.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Najważniejsze nowości w 5. wydaniu omówiono m.in.:
nowe regulacje dotyczące nadzoru pedagogicznego (wrześniowe zmiany prawne) m.in. nowa, zwiększona rola kuratora oświaty w procesie nadzoru szkół, dyrektorów szkół;
zmiany w zakresie form nadzoru pedagogicznego (m.in. rezygnacja z wykorzystania ewaluacji szkolnej) kontrola i wspomaganie;
nowe przepisy dotyczące egzaminów maturalnych, egzaminu ósmoklasisty, ze szczególnym uwzględnieniem regulacji okresu pandemii (poprzedni, bieżący rok szkolny oraz rok szkolny 2022/2023) zmiany zakresu formy egzaminów, nowe regulacje dotyczące egzaminu ósmoklasisty;
nowe wymagania dotyczące podręczników szkolnych;
nowe rozwiązania prawne dotyczące gospodarki finansowej szkół, ze szczególnym uwzględnieniem regulacji nowego Prawa zamówień publicznych, m.in. scentralizowane formy procesu zakupowego dla oświaty (ilustracja przykładowymi rozwiązaniami, obliczeniami);
kształcenie na odległość, czyli nauka zdalna przedstawienie sytuacji po ponad roku doświadczeń, wskazanie możliwych działań, wykorzystania programów umożliwiających proces nauki zdalnej, wskazanie korzystnych stron tej formy edukacji, z przykładowym planem działań przygotowujących szkołę (uczniów, kadrę nauczycielską, ale także rodziców/opiekunów) do sprawnego przechodzenia w tryb nauki zdalnej, gdy zaistnieje taka potrzeba;
nowe rozporządzenia unijne umożliwiające współfinansowanie nowych projektów edukacyjnych (Priorytety Inwestycyjne), m.in. tzw. mobilności ponadnarodowej młodych ludzi (w ramach programu PO WER) w sektorach szkolnictwa wyższego, kształcenia zawodowego, edukacji szkolnej, młodzieży, ale też edukacji dorosłych;
zestawienie aktualnych unijnych programów edukacyjnych;
zarządzanie placówką edukacyjną w sytuacji kryzysowej, m.in. związanej z pandemią: prawne narzędzia w czasie kryzysu, zawieszenie niektórych regulacji prawnych itp.;
nowe materiały dotyczące budowania strategii oświatowej szkoły, planowanie, etapy realizacji, dokumenty strategii pomoc w zarządzaniu placówką oświatową.