Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży. Autorka odpowiada między innymi na pytania: * jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży? * jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów? * jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową? * jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt? * jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu? Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży. Autorka odpowiada między innymi na pytania: * jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży? * jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów? * jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową? * jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt? * jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu? Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.