Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Druga część tego zbioru tekstów zagłębia się w tematykę mediów społecznościowych, podkreślając ich rolę w nowoczesnej kulturze uczestniczącej. Zawarte w książce opracowania analizują media społecznościowe zarówno z perspektywy społecznych i kulturowych aspektów, jak i z punktu widzenia public relations, kontynuując wątki rozpoczęte w poprzednim tomie. Autorzy postanowili przyjrzeć się mediom społecznościowym w kontekście zarówno makroskalowym, jak i mikroskalowym, podkreślając ich znaczenie w komunikacji w dzisiejszym społeczeństwie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Druga część tego zbioru tekstów zagłębia się w tematykę mediów społecznościowych, podkreślając ich rolę w nowoczesnej kulturze uczestniczącej. Zawarte w książce opracowania analizują media społecznościowe zarówno z perspektywy społecznych i kulturowych aspektów, jak i z punktu widzenia public relations, kontynuując wątki rozpoczęte w poprzednim tomie. Autorzy postanowili przyjrzeć się mediom społecznościowym w kontekście zarówno makroskalowym, jak i mikroskalowym, podkreślając ich znaczenie w komunikacji w dzisiejszym społeczeństwie.
