Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Matematyka krok po kroku. Porównywanie liczb i zbiorów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka została stworzona, aby rozwijać u dzieci umiejętności związane z oceną liczebności zbiorów poprzez korzystanie z pojęć takich jak "tyle samo", "więcej", "mniej", "dużo" i "mało". Zawarte zadania oferują liczne szanse na praktyczne ćwiczenia i lepsze zrozumienie tych koncepcji. Ponadto, dzieci mają sposobność do doskonalenia koordynacji wzrokowo-ruchowej poprzez aktywności takie jak kolorowanie, wycinanie czy przyklejanie.
Materiał ten jest przeznaczony zarówno dla dzieci rozwijających się w typowy sposób, jak i dla tych, które mają specjalne potrzeby. Zeszyt doskonale uzupełnia naukę w kontekście edukacji masowej, szczególnie w klasach 1-3, a także podczas zajęć o charakterze rewalidacyjnym, wyrównawczym czy wspomagającym. Jest również przydatny w nauczaniu matematyki dzieci w szkołach specjalnych.
Publikacja zawiera 84 karty pracy, które skupiają się na tematach takich jak "dużo-mało", "tyle samo", "więcej" i "mniej". Działają one na zasadzie porównywania liczb i czytania ze zrozumieniem, umożliwiając uczniom łatwe przyswojenie materiału.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka została stworzona, aby rozwijać u dzieci umiejętności związane z oceną liczebności zbiorów poprzez korzystanie z pojęć takich jak "tyle samo", "więcej", "mniej", "dużo" i "mało". Zawarte zadania oferują liczne szanse na praktyczne ćwiczenia i lepsze zrozumienie tych koncepcji. Ponadto, dzieci mają sposobność do doskonalenia koordynacji wzrokowo-ruchowej poprzez aktywności takie jak kolorowanie, wycinanie czy przyklejanie.
Materiał ten jest przeznaczony zarówno dla dzieci rozwijających się w typowy sposób, jak i dla tych, które mają specjalne potrzeby. Zeszyt doskonale uzupełnia naukę w kontekście edukacji masowej, szczególnie w klasach 1-3, a także podczas zajęć o charakterze rewalidacyjnym, wyrównawczym czy wspomagającym. Jest również przydatny w nauczaniu matematyki dzieci w szkołach specjalnych.
Publikacja zawiera 84 karty pracy, które skupiają się na tematach takich jak "dużo-mało", "tyle samo", "więcej" i "mniej". Działają one na zasadzie porównywania liczb i czytania ze zrozumieniem, umożliwiając uczniom łatwe przyswojenie materiału.
