Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Matematyka. Kody, szyfry, wróżby. Zadania. Klasa 7-8. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka została stworzona z myślą o uczniach ostatnich klas ośmioklasowej szkoły podstawowej, ale może zainteresować także nauczycieli. Głównym jej tematem są szyfry i kody, co czyni lekturę niezwykle interesującą. Autor stara się przedstawić tę złożoną tematykę w sposób przystępny i klarowny. To sprawia, że zarówno uczniowie, jak i nauczyciele mogą odkrywać nowe aspekty matematyki, które zazwyczaj są trudne do znalezienia w innych źródłach, w tym w Internecie.
Jednak książka nie ogranicza się wyłącznie do kodowania i szyfrów. Jest również spojrzeniem na samą matematykę związaną z tymi dziedzinami. Pozwala uczniom i nauczycielom dostrzec matematykę nieco inaczej niż w tradycyjnym szkolnym ujęciu. Może nie chodzi tu o ułatwienie, ale o świeże podejście do tematu, które może zaskoczyć i zafascynować. Choć nieuniknione są liczne obliczenia, współczesna technologia czyni je mniej uciążliwymi. W końcu liczb nie da się wyeliminować z matematyki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka została stworzona z myślą o uczniach ostatnich klas ośmioklasowej szkoły podstawowej, ale może zainteresować także nauczycieli. Głównym jej tematem są szyfry i kody, co czyni lekturę niezwykle interesującą. Autor stara się przedstawić tę złożoną tematykę w sposób przystępny i klarowny. To sprawia, że zarówno uczniowie, jak i nauczyciele mogą odkrywać nowe aspekty matematyki, które zazwyczaj są trudne do znalezienia w innych źródłach, w tym w Internecie.
Jednak książka nie ogranicza się wyłącznie do kodowania i szyfrów. Jest również spojrzeniem na samą matematykę związaną z tymi dziedzinami. Pozwala uczniom i nauczycielom dostrzec matematykę nieco inaczej niż w tradycyjnym szkolnym ujęciu. Może nie chodzi tu o ułatwienie, ale o świeże podejście do tematu, które może zaskoczyć i zafascynować. Choć nieuniknione są liczne obliczenia, współczesna technologia czyni je mniej uciążliwymi. W końcu liczb nie da się wyeliminować z matematyki.
