Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Maszyna do komunikacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi dogłębną eksplorację zagadnień związanych z ideą nowoczesnej, funkcjonalnej typografii, analizując związek między awangardowymi artystami a projektowaniem graficznym. Publikacja nawiązuje do wystawy „Zmiana pola widzenia. Druk nowoczesny i awangarda”, która odbyła się w 2014 roku w Muzeum Sztuki w Łodzi. Wystawa ta skupiła się na koncepcjach nowoczesnego projektowania graficznego, które wykształciły się w kręgach międzywojennej awangardy, czerpiąc inspirację z pomysłów Władysława Strzemińskiego na druk funkcjonalny, jak i z Nowej Typografii Jana Tschicholda.
W książce, redagowanej przez Paulinę Kurc-Maj i Daniela Muzyczuka, znajduje się zestawienie artykułów składających się na antologię, która zgłębia źródła, mechanizmy i skutki zainteresowania projektowaniem graficznym przez artystów awangardowych. Publikacja uwzględnia również odniesienia do innych zjawisk kulturowych, dostarczając szerszego kontekstu historycznego i artystycznego.
Zawiera teksty, które ukazują różne perspektywy na temat, jak na przykład „Awangarda: powielanie idei”, „Fotomontaż i typografia w konstruktywizmie rosyjskim”, a także „Nowe widzenie język nowoczesnej typografii w międzywojennej Polsce” oraz „Wzorcowy modernizm. Nowa Typografia Zdenka Rossmanna”. Artykuły łączą różne ruchy awangardowe, pokazując, w jaki sposób takie nurty jak dadaizm, konstruktywizm czy neoplastycyzm mogą się krzyżować i wzajemnie inspirować. Autorzy książki ponownie analizują kluczowe dla minionego wieku rewolucje artystyczne i technologiczne, przyczyniając się do lepszego zrozumienia rozwoju sztuki graficznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi dogłębną eksplorację zagadnień związanych z ideą nowoczesnej, funkcjonalnej typografii, analizując związek między awangardowymi artystami a projektowaniem graficznym. Publikacja nawiązuje do wystawy „Zmiana pola widzenia. Druk nowoczesny i awangarda”, która odbyła się w 2014 roku w Muzeum Sztuki w Łodzi. Wystawa ta skupiła się na koncepcjach nowoczesnego projektowania graficznego, które wykształciły się w kręgach międzywojennej awangardy, czerpiąc inspirację z pomysłów Władysława Strzemińskiego na druk funkcjonalny, jak i z Nowej Typografii Jana Tschicholda.
W książce, redagowanej przez Paulinę Kurc-Maj i Daniela Muzyczuka, znajduje się zestawienie artykułów składających się na antologię, która zgłębia źródła, mechanizmy i skutki zainteresowania projektowaniem graficznym przez artystów awangardowych. Publikacja uwzględnia również odniesienia do innych zjawisk kulturowych, dostarczając szerszego kontekstu historycznego i artystycznego.
Zawiera teksty, które ukazują różne perspektywy na temat, jak na przykład „Awangarda: powielanie idei”, „Fotomontaż i typografia w konstruktywizmie rosyjskim”, a także „Nowe widzenie język nowoczesnej typografii w międzywojennej Polsce” oraz „Wzorcowy modernizm. Nowa Typografia Zdenka Rossmanna”. Artykuły łączą różne ruchy awangardowe, pokazując, w jaki sposób takie nurty jak dadaizm, konstruktywizm czy neoplastycyzm mogą się krzyżować i wzajemnie inspirować. Autorzy książki ponownie analizują kluczowe dla minionego wieku rewolucje artystyczne i technologiczne, przyczyniając się do lepszego zrozumienia rozwoju sztuki graficznej.
