Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing usług turystycznych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Turystyka odgrywa istotną rolę jako obszar badań, który łączy elementy z wielu różnych dziedzin, wzbudzając zainteresowanie nie tylko ekonomistów i władz, lecz także menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka koncentruje się na różnorodnych aspektach marketingu w branży turystycznej. Dynamiczny rozwój sektora usług zmusił do modyfikacji strategii marketingowych, aby lepiej odpowiadały one charakterystyce usług turystycznych. Autor podjął próbę zarysowania najważniejszych zasad marketingu oraz ich praktycznego wykorzystania w kontekście branży turystycznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Turystyka odgrywa istotną rolę jako obszar badań, który łączy elementy z wielu różnych dziedzin, wzbudzając zainteresowanie nie tylko ekonomistów i władz, lecz także menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka koncentruje się na różnorodnych aspektach marketingu w branży turystycznej. Dynamiczny rozwój sektora usług zmusił do modyfikacji strategii marketingowych, aby lepiej odpowiadały one charakterystyce usług turystycznych. Autor podjął próbę zarysowania najważniejszych zasad marketingu oraz ich praktycznego wykorzystania w kontekście branży turystycznej.
