Książka - Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Współczesny samorząd znacząco różni się od tego, co istniało na początku transformacji ustrojowej. Teraz działa w zupełnie nowych realiach, które kształtuje rozwój społeczeństwa informacyjnego oraz coraz nowocześniejsze metody komunikacji. Procesy globalizacyjne narzucają konieczność konkurowania, co wymusza na władzach samorządowych przyjęcie aktywnej postawy. Administracje lokalne muszą skutecznie zarządzać, przeciwdziałać odpływowi mieszkańców oraz przyciągać nowych, starać się o inwestorów, turystów, a w przypadku miast akademickich – studentów.

Autorzy książki starają się odpowiedzieć na pytania związane z praktycznym zastosowaniem marketingu terytorialnego w lokalnych realiach. Zastanawiają się, czy przedstawiciele polskich samorządów, którzy wyrażają chęć poznania i wdrażania zasad marketingu, faktycznie korzystają z jego technik. Czy działania są ograniczone jedynie do doraźnych akcji promocyjnych? Czy istnieją gminy, które nie widzą potrzeby prowadzenia polityki promocyjnej? Poprzez te pytania, publikacja bada świadomość i wykorzystanie strategii marketingowych w polskich samorządach, dostarczając ciekawych insightów na temat ich rzeczywistej aktywności w tym zakresie.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Współczesny samorząd znacząco różni się od tego, co istniało na początku transformacji ustrojowej. Teraz działa w zupełnie nowych realiach, które kształtuje rozwój społeczeństwa informacyjnego oraz coraz nowocześniejsze metody komunikacji. Procesy globalizacyjne narzucają konieczność konkurowania, co wymusza na władzach samorządowych przyjęcie aktywnej postawy. Administracje lokalne muszą skutecznie zarządzać, przeciwdziałać odpływowi mieszkańców oraz przyciągać nowych, starać się o inwestorów, turystów, a w przypadku miast akademickich – studentów.

Autorzy książki starają się odpowiedzieć na pytania związane z praktycznym zastosowaniem marketingu terytorialnego w lokalnych realiach. Zastanawiają się, czy przedstawiciele polskich samorządów, którzy wyrażają chęć poznania i wdrażania zasad marketingu, faktycznie korzystają z jego technik. Czy działania są ograniczone jedynie do doraźnych akcji promocyjnych? Czy istnieją gminy, które nie widzą potrzeby prowadzenia polityki promocyjnej? Poprzez te pytania, publikacja bada świadomość i wykorzystanie strategii marketingowych w polskich samorządach, dostarczając ciekawych insightów na temat ich rzeczywistej aktywności w tym zakresie.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 44.46 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 326
Rok wydania: 2016
Rozmiar: 170 × 244 mm
ID: 9788377848180

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info