Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesny samorząd znacząco różni się od tego, co istniało na początku transformacji ustrojowej. Teraz działa w zupełnie nowych realiach, które kształtuje rozwój społeczeństwa informacyjnego oraz coraz nowocześniejsze metody komunikacji. Procesy globalizacyjne narzucają konieczność konkurowania, co wymusza na władzach samorządowych przyjęcie aktywnej postawy. Administracje lokalne muszą skutecznie zarządzać, przeciwdziałać odpływowi mieszkańców oraz przyciągać nowych, starać się o inwestorów, turystów, a w przypadku miast akademickich – studentów.
Autorzy książki starają się odpowiedzieć na pytania związane z praktycznym zastosowaniem marketingu terytorialnego w lokalnych realiach. Zastanawiają się, czy przedstawiciele polskich samorządów, którzy wyrażają chęć poznania i wdrażania zasad marketingu, faktycznie korzystają z jego technik. Czy działania są ograniczone jedynie do doraźnych akcji promocyjnych? Czy istnieją gminy, które nie widzą potrzeby prowadzenia polityki promocyjnej? Poprzez te pytania, publikacja bada świadomość i wykorzystanie strategii marketingowych w polskich samorządach, dostarczając ciekawych insightów na temat ich rzeczywistej aktywności w tym zakresie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesny samorząd znacząco różni się od tego, co istniało na początku transformacji ustrojowej. Teraz działa w zupełnie nowych realiach, które kształtuje rozwój społeczeństwa informacyjnego oraz coraz nowocześniejsze metody komunikacji. Procesy globalizacyjne narzucają konieczność konkurowania, co wymusza na władzach samorządowych przyjęcie aktywnej postawy. Administracje lokalne muszą skutecznie zarządzać, przeciwdziałać odpływowi mieszkańców oraz przyciągać nowych, starać się o inwestorów, turystów, a w przypadku miast akademickich – studentów.
Autorzy książki starają się odpowiedzieć na pytania związane z praktycznym zastosowaniem marketingu terytorialnego w lokalnych realiach. Zastanawiają się, czy przedstawiciele polskich samorządów, którzy wyrażają chęć poznania i wdrażania zasad marketingu, faktycznie korzystają z jego technik. Czy działania są ograniczone jedynie do doraźnych akcji promocyjnych? Czy istnieją gminy, które nie widzą potrzeby prowadzenia polityki promocyjnej? Poprzez te pytania, publikacja bada świadomość i wykorzystanie strategii marketingowych w polskich samorządach, dostarczając ciekawych insightów na temat ich rzeczywistej aktywności w tym zakresie.
