Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mapy myśli dla biznesu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dobie dynamicznego rozwoju internetu i powszechnego dostępu do komputerów, osoby zajmujące się biznesem oczekiwały, że ogrom informacji, który mogą gromadzić i wykorzystywać, będzie sprzyjał ich działalności. Szybko jednak okazało się, że era informacji przerodziła się w czas przeciążenia informacyjnego, a nadmiar danych stał się wyzwaniem nawet dla najwybitniejszych umysłów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu stała się umiejętność efektywnego przetwarzania dostępnych informacji. W tym kontekście szczególnego znaczenia nabrały mapy myśli, będące jednym z najważniejszych narzędzi w erze inteligencji.
Tworzenie map myśli polega na wizualnym przedstawianiu konkretnego zagadnienia jako schematu, w którym od centralnego pojęcia rozchodzą się powiązane pomysły, skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania. Taki nielinearny sposób zapisu umożliwia dostrzeżenie nieoczywistych relacji, innowacyjne podejście do trudności oraz szybkie znalezienie rozwiązań. Pamiętaj, że ludzki mózg nie działa w sposób sekwencyjny, a ilustrowanie problemu ułatwia jego całościową analizę. Sprawdź, w jaki sposób mapy myśli mogą zrewolucjonizować Twoje myślenie i przynieść znaczące rezultaty w krótkim czasie. Wystarczy kartka i długopis lub narzędzie takie jak iMindMap!
Odkryj, jak mapy myśli mogą wspierać rozwój Twojego biznesu oraz naucz się, jak je tworzyć. Dowiedz się, jak wykorzystać mapowanie myśli w komputerze i innych urządzeniach. Zyskasz większą kontrolę nad zarządzaniem czasem i organizacją, a także poznasz techniki przydatne w negocjacjach. Przekonaj się, jak mapowanie myśli może pomóc w prowadzeniu efektywnych prezentacji, zarządzaniu projektami, rozwijaniu przywództwa oraz generowaniu innowacyjnych pomysłów. Poznaj również, jak zastosować mapy myśli w strategicznym myśleniu, sprzedaży, marketingu oraz w procesie wyznaczania celów i wprowadzaniu zmian.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dobie dynamicznego rozwoju internetu i powszechnego dostępu do komputerów, osoby zajmujące się biznesem oczekiwały, że ogrom informacji, który mogą gromadzić i wykorzystywać, będzie sprzyjał ich działalności. Szybko jednak okazało się, że era informacji przerodziła się w czas przeciążenia informacyjnego, a nadmiar danych stał się wyzwaniem nawet dla najwybitniejszych umysłów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu stała się umiejętność efektywnego przetwarzania dostępnych informacji. W tym kontekście szczególnego znaczenia nabrały mapy myśli, będące jednym z najważniejszych narzędzi w erze inteligencji.
Tworzenie map myśli polega na wizualnym przedstawianiu konkretnego zagadnienia jako schematu, w którym od centralnego pojęcia rozchodzą się powiązane pomysły, skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania. Taki nielinearny sposób zapisu umożliwia dostrzeżenie nieoczywistych relacji, innowacyjne podejście do trudności oraz szybkie znalezienie rozwiązań. Pamiętaj, że ludzki mózg nie działa w sposób sekwencyjny, a ilustrowanie problemu ułatwia jego całościową analizę. Sprawdź, w jaki sposób mapy myśli mogą zrewolucjonizować Twoje myślenie i przynieść znaczące rezultaty w krótkim czasie. Wystarczy kartka i długopis lub narzędzie takie jak iMindMap!
Odkryj, jak mapy myśli mogą wspierać rozwój Twojego biznesu oraz naucz się, jak je tworzyć. Dowiedz się, jak wykorzystać mapowanie myśli w komputerze i innych urządzeniach. Zyskasz większą kontrolę nad zarządzaniem czasem i organizacją, a także poznasz techniki przydatne w negocjacjach. Przekonaj się, jak mapowanie myśli może pomóc w prowadzeniu efektywnych prezentacji, zarządzaniu projektami, rozwijaniu przywództwa oraz generowaniu innowacyjnych pomysłów. Poznaj również, jak zastosować mapy myśli w strategicznym myśleniu, sprzedaży, marketingu oraz w procesie wyznaczania celów i wprowadzaniu zmian.
