Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zwrócenie uwagi na procesy zachodzące wewnątrz organizacji może znacząco poprawić współpracę między jej różnymi działami. Niemniej jednak, gdy mimo tej harmonii klienci wyrażają niezadowolenie z jakości oferowanych produktów lub usług, może to wskazywać na istotny problem. Rozwiązaniem jest dostosowanie metod działania firmy, aby lepiej spełniać oczekiwania klientów. W tym celu zastosowanie diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń może okazać się nieocenione w zdobywaniu niezbędnej wiedzy.
Książka ta jest dokładnym i praktycznym przewodnikiem w zakresie projektowania doświadczeń użytkowników. Jest idealnym narzędziem dla tych, którzy pragną, aby ich firma lepiej rozumiała i dostosowywała się do rzeczywistych doświadczeń klientów. Autor pokazuje, jak oceniać pozycję rynkową, jak zunifikować współpracę zespołów oraz poziomów organizacyjnych, a także jak wykorzystywać wizualizacje jako wspólne ramy odniesienia. Przedstawione diagramy są skutecznym sposobem obrazowania doświadczeń klientów, co ułatwia wdrażanie usprawnień w działalności firmy.
Główne tematy książki obejmują:
- Zyski, jakie niesie mapowanie wrażeń dla strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem
- Podstawowe zasady diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń
- Procesy iteracyjnego mapowania wrażeń, a także zastosowanie diagramów
- Praktyczne przykłady użycia diagramów synchronizacji
- Różnorodność diagramów i ich praktyczne zastosowania
Mapowanie wrażeń to strategia wykorzystywana przez skutecznych liderów firm!
Jim Kalbach jest ekspertem w dziedzinie projektowania doświadczeń użytkowników oraz architektury informacji. Jego renomę jako autora i doradcy strategicznego potwierdzają współprace z takimi firmami jak eBay, Audi, SONY, Citrix, Elsevier Science czy LexisNexis. Przez wiele lat organizował Europejską Konferencję Architektury Informacji i był również członkiem rady doradczej Information Architecture Institute w latach 2005 i 2007.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zwrócenie uwagi na procesy zachodzące wewnątrz organizacji może znacząco poprawić współpracę między jej różnymi działami. Niemniej jednak, gdy mimo tej harmonii klienci wyrażają niezadowolenie z jakości oferowanych produktów lub usług, może to wskazywać na istotny problem. Rozwiązaniem jest dostosowanie metod działania firmy, aby lepiej spełniać oczekiwania klientów. W tym celu zastosowanie diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń może okazać się nieocenione w zdobywaniu niezbędnej wiedzy.
Książka ta jest dokładnym i praktycznym przewodnikiem w zakresie projektowania doświadczeń użytkowników. Jest idealnym narzędziem dla tych, którzy pragną, aby ich firma lepiej rozumiała i dostosowywała się do rzeczywistych doświadczeń klientów. Autor pokazuje, jak oceniać pozycję rynkową, jak zunifikować współpracę zespołów oraz poziomów organizacyjnych, a także jak wykorzystywać wizualizacje jako wspólne ramy odniesienia. Przedstawione diagramy są skutecznym sposobem obrazowania doświadczeń klientów, co ułatwia wdrażanie usprawnień w działalności firmy.
Główne tematy książki obejmują:
- Zyski, jakie niesie mapowanie wrażeń dla strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem
- Podstawowe zasady diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń
- Procesy iteracyjnego mapowania wrażeń, a także zastosowanie diagramów
- Praktyczne przykłady użycia diagramów synchronizacji
- Różnorodność diagramów i ich praktyczne zastosowania
Mapowanie wrażeń to strategia wykorzystywana przez skutecznych liderów firm!
Jim Kalbach jest ekspertem w dziedzinie projektowania doświadczeń użytkowników oraz architektury informacji. Jego renomę jako autora i doradcy strategicznego potwierdzają współprace z takimi firmami jak eBay, Audi, SONY, Citrix, Elsevier Science czy LexisNexis. Przez wiele lat organizował Europejską Konferencję Architektury Informacji i był również członkiem rady doradczej Information Architecture Institute w latach 2005 i 2007.
