Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mała liga zadaniowa dla klasy 5. Matematyka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Inspiracja do stworzenia tego zbioru zadań wynikała z naszych doświadczeń w pracy z młodymi talentami matematycznymi. Dzięki tym interakcjom powstała publikacja zawierająca zestaw interesujących zadań dostosowanych do poziomu piątoklasistów. Rozpoczynająca publikację część teoretyczna obejmuje starannie dobrane przykłady i doświadczenia, które mają za zadanie zachęcić do rozwiązywania zadań poprzez praktyczne działanie. Uczniowie korzystają z klocków, kostek, czy patyczków, co rozwija ich umiejętności obserwacyjne i analityczne.
Ten zbiór składa się z dwunastu działów, które oferują różnorodne ćwiczenia z zakresu rachunkowości, zadań tekstowych i geometrii. Celem zadań jest nie tylko doskonalenie umiejętności rachunkowych, ale także rozwijanie zdolności dostrzegania wzorców oraz spostrzegawczości. Eksperymenty matematyczne umożliwiają uczniom odkrywanie właściwości operacji matematycznych i rozwijanie wyobraźni przestrzennej, a także są wprowadzeniem do zrozumienia pojęć czasowych.
Jednym z wyróżników książki jest metoda Czytam Rozwiązuję Sprawdzam, zaczerpnięta z dzieła Johna Masona "Matematyczne Myślenie". Systematyzuje to podejście do rozwiązywania zadań tekstowych, co czyni zbiór przydatnym na obecnym oraz kolejnych etapach edukacyjnych. Zbiór ten jest szczególnie wartościowy, gdyż można go stosować zarówno na lekcjach pozalekcyjnych, jak i w indywidualnym kształceniu uczniów zainteresowanych matematyką. Materiał można realizować elastycznie, bez narzuconej kolejności.
Aby pobudzić zainteresowanie uczniów matematyką, proponujemy organizację szkolnego konkursu matematycznego opartego na trzech segmentach, z których każdy zaczyna się od zadań wykonywanych pod opieką nauczyciela z materiałów zawartych w zbiorze. Ten konkurs jest szczególnie popularny wśród młodszych klas szkół podstawowych w gminie Osielsko oraz Bydgoszczy. Inspiracją dla tej inicjatywy jest toruńska Liga Zadaniowa, która od 1987 roku skutecznie angażuje nauczycieli w pracę z zdolnymi uczniami. Konkurs jest organizowany przez Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu we współpracy z Towarzystwem Upowszechniania Wiedzy i Nauk Matematycznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Inspiracja do stworzenia tego zbioru zadań wynikała z naszych doświadczeń w pracy z młodymi talentami matematycznymi. Dzięki tym interakcjom powstała publikacja zawierająca zestaw interesujących zadań dostosowanych do poziomu piątoklasistów. Rozpoczynająca publikację część teoretyczna obejmuje starannie dobrane przykłady i doświadczenia, które mają za zadanie zachęcić do rozwiązywania zadań poprzez praktyczne działanie. Uczniowie korzystają z klocków, kostek, czy patyczków, co rozwija ich umiejętności obserwacyjne i analityczne.
Ten zbiór składa się z dwunastu działów, które oferują różnorodne ćwiczenia z zakresu rachunkowości, zadań tekstowych i geometrii. Celem zadań jest nie tylko doskonalenie umiejętności rachunkowych, ale także rozwijanie zdolności dostrzegania wzorców oraz spostrzegawczości. Eksperymenty matematyczne umożliwiają uczniom odkrywanie właściwości operacji matematycznych i rozwijanie wyobraźni przestrzennej, a także są wprowadzeniem do zrozumienia pojęć czasowych.
Jednym z wyróżników książki jest metoda Czytam Rozwiązuję Sprawdzam, zaczerpnięta z dzieła Johna Masona "Matematyczne Myślenie". Systematyzuje to podejście do rozwiązywania zadań tekstowych, co czyni zbiór przydatnym na obecnym oraz kolejnych etapach edukacyjnych. Zbiór ten jest szczególnie wartościowy, gdyż można go stosować zarówno na lekcjach pozalekcyjnych, jak i w indywidualnym kształceniu uczniów zainteresowanych matematyką. Materiał można realizować elastycznie, bez narzuconej kolejności.
Aby pobudzić zainteresowanie uczniów matematyką, proponujemy organizację szkolnego konkursu matematycznego opartego na trzech segmentach, z których każdy zaczyna się od zadań wykonywanych pod opieką nauczyciela z materiałów zawartych w zbiorze. Ten konkurs jest szczególnie popularny wśród młodszych klas szkół podstawowych w gminie Osielsko oraz Bydgoszczy. Inspiracją dla tej inicjatywy jest toruńska Liga Zadaniowa, która od 1987 roku skutecznie angażuje nauczycieli w pracę z zdolnymi uczniami. Konkurs jest organizowany przez Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu we współpracy z Towarzystwem Upowszechniania Wiedzy i Nauk Matematycznych.
