Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Magnificat primi toni a 8
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Melchior Fabricius (1575–1653) był jezuitą, którego działalność objęła wiele miast, w tym Kalisz, Kraków, Poznań, Jarosław, Lublin, Lwów, Kamieniec Podolski, Rawa Mazowiecka, Grudziądz, Łuck, Przemyśl oraz Brześć Litewski. W owym czasie w tych miastach działały jezuickie bursy muzyczne, które znane były z promowania wysokiego poziomu kultury muzycznej. Jedynym znanym dziś utworem Fabriciusa jest "Magnificat primi toni a 8", odnaleziony w piątym tomie tabulatury pelplińskiej. Kompozycja ta, zachowująca polichóralny styl, świadczy o solidnych umiejętnościach kompozytorskich autora, podkreślając jego zdolność do wykorzystywania zaawansowanych technik muzycznych epoki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
28.13 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 4
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 4 szt.
Melchior Fabricius (1575–1653) był jezuitą, którego działalność objęła wiele miast, w tym Kalisz, Kraków, Poznań, Jarosław, Lublin, Lwów, Kamieniec Podolski, Rawa Mazowiecka, Grudziądz, Łuck, Przemyśl oraz Brześć Litewski. W owym czasie w tych miastach działały jezuickie bursy muzyczne, które znane były z promowania wysokiego poziomu kultury muzycznej. Jedynym znanym dziś utworem Fabriciusa jest "Magnificat primi toni a 8", odnaleziony w piątym tomie tabulatury pelplińskiej. Kompozycja ta, zachowująca polichóralny styl, świadczy o solidnych umiejętnościach kompozytorskich autora, podkreślając jego zdolność do wykorzystywania zaawansowanych technik muzycznych epoki.